Ga naar inhoud


starlink verlaagd de kosten per maand


Ga naar oplossing Opgelost door zeeteefje,

Aanbevolen berichten

Klopt dat ze qua huurprijs steeds lager worden dan de vastnet providers maar de vraag is bij Starlink of het ook langdurig lager blijft.

Een trend is er ook om genoeg leden te werven en dan de prijs te verhogen om een of ander globaal probleem waar de raketbrandstof duurder door is geworden te compenseren.

 

Omdat Tabak duurder geworden is bijvoorbeeld, nu willen die werklui die satellieten in elkaar schroeven en raketten bouwen meer salaris om die drugs te kunnen kopen. Doe me een lol. ;)

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


7 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Klopt dat ze qua huurprijs steeds lager worden dan de vastnet providers maar de vraag is bij Starlink of het ook langdurig lager blijft.

Een trend is er ook om genoeg leden te werven en dan de prijs te verhogen om een of ander globaal probleem waar de raketbrandstof duurder door is geworden te compenseren.

 

Omdat Tabak duurder geworden is bijvoorbeeld, nu willen die werklui die satellieten in elkaar schroeven en raketten bouwen meer salaris om die drugs te kunnen kopen. Doe me een lol. ;)

Nah Starlink valt tegen, men haalt hier gemiddeld 100Mbps down en up is tussen de 5 en 20 Mbps en daar moet je hier dan 40 euro voor neertellen, je hebt ook nog een optie voor 29 euro maar dan wordt de boel gelimiteerd. Ik zou Starlink pas overwegen als er geen enkele andere optie meer is. Moviestar beloofd voledige landelijke dekking van 5G dan gaat ik daar uiteraard direct voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...