jerpsx Geplaatst: 7 maart Delen Geplaatst: 7 maart VU+ Duo 2 met DVB-S2 en DVB-C tuner en 2TB HDD Wordt niet meer gebruikt. Helaas kan ik de afstandsbediening niet vinden, dus komt in principe zonder afstandsbediening tenzij die nog ergens opduikt Prijs? Doe een mooi bod, komen we wel uit Verzenden mogelijk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ae-sat Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart heb je echt geen richtprijs, kan wel wat bieden maar straks vind je het een belachelijk bod? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart zonder afstandbediening is die misschien 75€ waard want wat wil je meer voor een 10 jaar oude box Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ae-sat Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart €65, incl verzenden wil ik er voor bieden max.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ae-sat Geplaatst: 14 maart Delen Geplaatst: 14 maart Op 12-3-2024 om 13:26, ae-sat zei: €65, incl verzenden wil ik er voor bieden max.. Bij dezen zie ik van dit bod af. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jerpsx Geplaatst: 27 maart Auteur Delen Geplaatst: 27 maart Sorry ik dacht dat ik vanzelf notificaties zou krijgen bij reacties op deze advertentie…maar niet dus. Zie alle reacties nu pas, excuus. Laten we zeggen richtprijs 100 euro, de originele afstandsbediening is dus zoek, maar ik doe er een nieuwe afstandsbediening bij (niet origineel, maar in ieder geval iets) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen