Ga naar inhoud


CanalDigitaal APP wordt stopgezet!


DigisatBelgium
Ga naar oplossing Opgelost door DigisatBelgium,

Aanbevolen berichten


8 uren geleden, Tonskidutch zei:

Je kan beter vooraf nadenken, na die informatie te hebben gezocht en gelezen op het internet.

 

Ik heb een haperend geluid op alle zenders via de canal+ app ,  soms moet je goed luisteren om het te horen . Iemand nog met dat probleem momenteel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, chukky2 zei:

Ik heb een haperend geluid op alle zenders via de canal+ app ,  soms moet je goed luisteren om het te horen . Iemand nog met dat probleem momenteel?

op dit moment rond 1 uur geen problemen, alles speelt soepel met perfect geluid en beeld, zal iets tijdelijk geweest zijn of je internet verbinding dat even niet soepel werkte.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, digitaal kijker zei:

op dit moment rond 1 uur geen problemen, alles speelt soepel met perfect geluid en beeld, zal iets tijdelijk geweest zijn of je internet verbinding dat even niet soepel werkte.

Zou het dan niet eerder het beeld blokken als het internet wat minder zou zijn?  Daar had ik geen problemen mee :-)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-3-2024 om 18:22, Satterdam zei:

Sinds vandaag zijn ook de Canal Digitaal interactieve tv-ontvangers overgezet naar Canal+ . Wat mij is opgevallen is dat in de osd een lelijke kleur rood wordt gebruikt. meer in de richting van roze. Niet prettig voor het oog.

Is de Canal+ app rood of rose? Bij mij is die blauw.

Canal+ app.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...