bannadda Geplaatst: 21 maart Delen Geplaatst: 21 maart Heb nu een wavefrontier t90 die ik weer wil opknappen alle bouten moeren rvs schotel opnieuw spuiten weet iemand of dat nog.wat uitmaakt dat ik hem opnieuw laat spuiten en dan moeten er nog nieuwe lnbs op zit nog steeds ik ben nog aan het denken om wideband lnbs of unicable lnbs te kopen wat is verstandig wil meerdere transponders gebruiken unicable lnbs moet je ontvanger voor geschikt zijn is dat ook het geval voor wideband lnbs wil meedere ontvangers aansluiten alvast bedankt gr laurens Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 21 maart Moderator Delen Geplaatst: 21 maart Hoeveel lnb's en hoeveel gebruikers heb je gepland? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bannadda Geplaatst: 21 maart Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 28,2E 23,5E 19,2E 13 die wou ik sowieso eventueel nog een paar andere transponders wou 2 fbc tuers gebruiken en heb nog 4 normale tuners weet nog niet wat nog meer interessan is om te gaan ontvangen kwa transponders voor feeds maar daar moet ik mij nog wat over inlezen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 21 maart Moderator Delen Geplaatst: 21 maart Ik zou in dat geval gewone quad of quattro lnb's gebruiken en een 16/8 switch toepassen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bannadda Geplaatst: 21 maart Auteur Delen Geplaatst: 21 maart Fbc kan ik toch verschillende transponders tegelijkertijd gebruiken heb ik dan geen unicable of wideband lnbs nodig Had wel gekeken dat je met unicable meerdere kastjes aan kunt sluiten dat je dat ook met wideband lnbs kunt met z n kast er tussen maar ben er nog niet achter wat het verschil is tussen beide Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 21 maart Moderator Delen Geplaatst: 21 maart Ik zou beginnen naar de prijs van de verschillende onderdelen en componenten te kijken. Of mag het wat kosten? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bannadda Geplaatst: 21 maart Auteur Delen Geplaatst: 21 maart Kan beter iets meer uitgeven dat het goed is dan dat het niet goed werkt moet toch nieuwe lnbs enz kopen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 22 maart Delen Geplaatst: 22 maart afhankelijk van hoever de T90 verwijderd opgesteld staat is er ook een powerinserter nodig voor Unicable II / Jultec maar met FBC tuners is het wel de mooiste oplossing Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bannadda Geplaatst: 24 maart Auteur Delen Geplaatst: 24 maart Ook voor wideband lnbs Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 24 maart Moderator Delen Geplaatst: 24 maart Nee, die kan via de coax gevoed worden, met dc 11 tot 20 Volt. Je hebt geen Horizontaal / verticaal omschakeling, maar 2 aparte uitgangen. Je hebt er wel een speciale ontvanger of tuner voor nodig. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 25 maart Delen Geplaatst: 25 maart https://vuplus-support.org/wbb4/index.php?thread/150377-duo-4k-se-umstellung-auf-unicable-welcher-lnb/&pageNo=1 post nummer 5 en 25 over de vermogens die nodig zijn gewoon translate inschakelen Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 25 maart Delen Geplaatst: 25 maart reclame mag niet Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bannadda Geplaatst: 25 maart Auteur Delen Geplaatst: 25 maart Sorry Is dit setje nog wat GT-SAT Unicable-Multiswitch GT-dMS4T 4x16UB für bis zu 64 Teilnehmer - 4K/UHD + 2X Wideband LNBss Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 25 maart Delen Geplaatst: 25 maart Op 21-3-2024 om 21:40, bannadda zei: 28,2E 23,5E 19,2E 13 die wou ik als je vier posities per Unicable II wilt gaan verdelen in huis of aan FBC tuners is je laatste vraag niet relevant ga eerst eens lezen over Unicable II met meer dan 2 satellietposities inverto of jultec op internet hebben goede schematische uitleg Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bannadda Geplaatst: 25 maart Auteur Delen Geplaatst: 25 maart Heb gelezen snap niks wat het het wat een betere keuze is een unicable of wideband opstelling Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen