Checkin Geplaatst: 24 maart Geplaatst: 24 maart (aangepast) Het valt mij op dat de zenders van Ziggo op mijn Philips 65OLED706/12 het beeld en geluid niet synchroon lopen, geluid loopt voor, of anders gezegd, het beeld loopt achter Ik kijk dmv een CI+ cam naar de zenders. Als ik Netflix kijk op mijn tv, via de standaard Netflix app die op de smart TV zit, loopt het wel synchroon. Er is wel een Denon AVR-X1800H aangesloten. echter staat deze dan Niet aan. Tv al een opnieuw opgestart, echter geen verbetering 24 maart aangepast door Checkin Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Tonskidutch Geplaatst: 25 maart Geplaatst: 25 maart Het is lastig om meteen een oplossing aan te dragen, maar wat als de Denon wel het geluid levert en de TV mute staat? Coles Corner Richard Hawley
jeevanhoof Geplaatst: 25 maart Geplaatst: 25 maart Je hebt in je tv waarschijnlijk een vertraging ingeschakeld om de vertragen bij gebruik van je Denon op te lossen. Als je deze dan niet gebruikt kan er sync probleem ontstaan want de tv denkt dat alles via de Denon loopt. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Checkin Geplaatst: 25 maart Auteur Geplaatst: 25 maart Thx voor de reactie's Als ik naar Netflix kijk heb ik totaal geen problemen, dat zou dus inhouden dat het eerder in het aangeleverde signaal ligt, Ziggo of waar het meeste verschil zit RTL Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Moderator ceesv Geplaatst: 25 maart Moderator Geplaatst: 25 maart Ik zie geen problemen bij Ziggo, het is lipsynchroon. Kennelijk heeft jouw tv een probleem met het gebruik van het CI module waardoor er een tijdsverschil optreedt tussen beeld en geluid. Heeft jouw tv de laatste software aan boord? Treedt het probleem ook op bij een ongecodeerd signaal, bijvoorbeeld het Duitse "Das Erste" of ZDF wanneer je het CI module verwijdert? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Penthe Geplaatst: 25 maart Geplaatst: 25 maart 6 minuten geleden, Checkin zei: Thx voor de reactie's Als ik naar Netflix kijk heb ik totaal geen problemen, dat zou dus inhouden dat het eerder in het aangeleverde signaal ligt, Ziggo of waar het meeste verschil zit RTL Met Netflix op je tv zit er toch geen kabel tussen? Of zie je Netflix ook op een extern apparaat? Zet het geluid van de tv eens uit en gebruik enkel de Denon voor het geluid en kijk dan of je het probleem nog hebt. Hier bij mij gaat niets aan geluid via de tv zelf en ik ondervind deze sync problemen helemaal niet en gebruik verschillende externe apparaten. Ik heb ook geen settings aangeraakt in mijn gehele setup.
Tonskidutch Geplaatst: 26 maart Geplaatst: 26 maart Ik had (2016) hetzelfde probleem met de Kabeldeutschland CI+ Neotion Module in mijn Panasonic TV en heb toen de SP-DIF optisch gebruikt naar de Denon. Via het webinterface de inputs instellen en dan was de lipsync problematiek weg. Betekend wel altijd de Denon inschakelen via HDMI-CEC als de TV aan gaat. (stroomverbruik) Coles Corner Richard Hawley
Penthe Geplaatst: 26 maart Geplaatst: 26 maart 11 minuten geleden, Tonskidutch zei: (stroomverbruik) Dat is iets wat mij in ieder geval helemaal niet boeit, minder stroom verbruik is ook minder luxe. Maar ik heb idd ook SP-DIF optisch aangesloten, en geen sync problemen en ja je apparaat moet altijd aanstaan, doet je koelkast ook
Tonskidutch Geplaatst: 26 maart Geplaatst: 26 maart Vroegah had ik ook geen probleem met 24/7 verbruik... maar tegenwoordig is dat wel anders in verhouding tot m'n inkomen en die vaste lasten. In ieder geval is die SP-Dif de oplossing of die Flips TV moet zelf nog een voorziening hebben om die Lipsync te nivelleren, hetgeen ik echter betwijfel. vragen bij Flips TV support is ook mogelijk uh wat meneer? 😁 o ja p.s. als je het Ziggo vraagt krijg je meteen een next mini aangesmeerd. Coles Corner Richard Hawley
jeevanhoof Geplaatst: 27 maart Geplaatst: 27 maart Normaal heeft de Flips wel een instelling om het sinc probleem aan te passen. Bij mijn 10 jaar oude Phillips is het wel maar één vaste waarde, maar die voldeed bij mij prima. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Checkin Geplaatst: 17 april Auteur Geplaatst: 17 april Het probleem blijft zich voordoen op de 65OLED706/12 Alle aansluiting losgehaald, behalve antenne, Tv opnieuw opgestart, zenders opnieuw geïnstalleerd. geluid blijft voorlopen op beeld. Zoals al eerder gemeld, de Netflix app, die standaard op de tv geinstaalleed is, heb ik het probleem niet, dat blijft mij ook verbazen. Als de instelling van geluid verschuiven/vertragen op de Tv zou zitten, heeft dit direct gevolg op het totaal dus dan gaat Netflix niet synchroon lopen. Op een ander kamer staat een 43PUS7805/12 daar loopt het synchroon. Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Moderator ceesv Geplaatst: 17 april Moderator Geplaatst: 17 april Staan er beeldverbeteraars ingeschakeld? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Checkin Geplaatst: 17 april Auteur Geplaatst: 17 april Vanochtend maar een bericht gestuurd naar Flip service, 4 uur later al een bericht of ik update wil doorvoeren die te verkrijgen is via een download link. Deze doorgevoerd. op veel zenders is het behoorlijk verbeterd, lees acceptabel, ☺️ , alleen op RTL blijft er nog een klein verschil Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Moderator ceesv Geplaatst: 17 april Moderator Geplaatst: 17 april Mooi! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen