Sprietje Geplaatst: 28 maart Geplaatst: 28 maart (aangepast) 1 uur geleden, Racer009 zei: Momenteel nog niets, wou eerst zeker zijn dat ik die kan ontvangen. In veel tv's zit een satellietontvanger al standaard ingebouwd, zie bijgevoegde afbeelding. 28 maart aangepast door Sprietje 1
Racer009 Geplaatst: 28 maart Auteur Geplaatst: 28 maart 2 minuten geleden, Sprietje zei: In veel tv's zit een satellietontvanger al standaard ingebouwd. Ahja inderdaad... dus geen decoder nodig??
Sprietje Geplaatst: 28 maart Geplaatst: 28 maart (aangepast) Je hebt dus al een ingebouwde satellietontvanger. Nu alleen nog een kleine schotel. Hier is de footprint en kun je zien hoe groot je schotel moet zijn, 45 of 60cm 28 maart aangepast door Sprietje 1
Racer009 Geplaatst: 28 maart Auteur Geplaatst: 28 maart 16 minuten geleden, Sprietje zei: Je hebt dus al een ingebouwde satellietontvanger. Nu alleen nog een kleine schotel. Hier is de footprint en kun je zien hoe groot je schotel moet zijn, 45 of 60cm
Racer009 Geplaatst: 28 maart Auteur Geplaatst: 28 maart Fantastisch jouw hulp! Ik ben leek hierin en waardeer dit enorm! Kan je een té grote schotel aankopen? En dan nog afgericht krijgen 😄
Sprietje Geplaatst: 28 maart Geplaatst: 28 maart Een schotel kan niet snel te groot zijn maar hoe groter, hoe moeilijker om hem goed af te stellen. Je kunt ook een vlakantenne nemen. Die zijn nog kleiner
Racer009 Geplaatst: 28 maart Auteur Geplaatst: 28 maart 46 minuten geleden, Sprietje zei: Een schotel kan niet snel te groot zijn maar hoe groter, hoe moeilijker om hem goed af te stellen. Je kunt ook een vlakantenne nemen. Die zijn nog kleiner Zijn die beter dan de ronde of ovale dan?
Sprietje Geplaatst: 28 maart Geplaatst: 28 maart Nee, niet beter, wel compacter. Bovendien heb je soms een schotelverbod en een vlakantenne wordt meestal niet als schotel aangemerkt. Ze zijn wel duurder dan offsetschotels. 1
Racer009 Geplaatst: 31 maart Auteur Geplaatst: 31 maart Net voor de aankoop toch nog veel tegenstrijdigheden 🤔 Kan ITV1-2-3-4 nu wel of niet in HD? Misschien iemand een foto van de zender waar duidelijk HD bij ITV staat? 🙈
Moderator ceesv Geplaatst: 31 maart Moderator Geplaatst: 31 maart Die foto had ik al gepost. Linksonder staat duidelijk 1920 x 1080 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Racer009 Geplaatst: 31 maart Auteur Geplaatst: 31 maart 1 minuut geleden, ceesv zei: Die foto had ik al gepost. Dat zag ik inderdaad en waarvoor dank, maar heb eerder de zender bekeken en het logo aan de bovenkant ziet er normaal anders uit. Ik tracht een voorbeeld te vinden..
Moderator ceesv Geplaatst: 31 maart Moderator Geplaatst: 31 maart Dit was ITV 2, ook de andere itv zenders zijn HD. Wat bedoel je met het logo? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Racer009 Geplaatst: 31 maart Auteur Geplaatst: 31 maart 4 minuten geleden, ceesv zei: Die foto had ik al gepost. Deze vond ik op Google, en dat is degene die ik bedoel. 1 minuut geleden, ceesv zei: Dit was ITV 2, ook de andere itv zenders zijn HD. Wat bedoel je met het logo? Er moet toch duidelijk "hd" naast het zenderlogo staan?
Moderator ceesv Geplaatst: 31 maart Moderator Geplaatst: 31 maart Hoeveel verschillende logo's wil je zien voor itv? ITV verandert die doorlopend. https://www.radiotimes.com/tv/itv-rebrand-itvx-launch-newsupdate/ Zoek maar een logo uit. https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=itv+logo+changed Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 31 maart Moderator Geplaatst: 31 maart Ik zie toch echt itv in hd. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen