Ga naar inhoud


SBS9 wordt Viaplay TV


zeeteefje

Aanbevolen berichten

29 minuten geleden, Snoopy zei:

Benieuwd of die zender bij CanalDigitaal nog omgezet wordt naar HD.  Ga niet terug naar SD om F1 te kijken.
Maar CD kennende vrees ik er voor .....

You get what you pay for

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 2-4-2024 om 11:28, Tonskidutch zei:

🤣 ja prachtig

misschien wordt het nog wat met de sporttak van Talpa.

Ze zijn(waren) van plan de F1 op TV uit te gaan zenden met een vertraging van 6 uur, dan weet je de uitslag allang :)

 

En in het nieuws nu dat Ziggo waarschijnlijk alsnog geen F1 kan gaan uitzenden door de samenwerking van Talpa en Viaplay. Gelukkig kijk ik er zelf niet naar wat een zooitje allemaal.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, je kan betalen voor de F1, maar als het niet hoeft betaal je gewoon niet.

 

Ik kijk gewoon via de 52E in HD, als het door Turkmenistan Sport wordt gebroadcast heb je m in HD, kijk je via Poker TV, zie je m in SD.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij KPN moeten ze m blijkbaar nog omzetten, ik zie nu "Flying Doctors" en strax komen "McLeod's Daughters".

De zender weergave is wel aangepast naar Viaplay TV.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, D-box zei:

Bij KPN moeten ze m blijkbaar nog omzetten, ik zie nu "Flying Doctors" en strax komen "McLeod's Daughters".

De zender weergave is wel aangepast naar Viaplay TV.

men hoeft niks om te zetten , men hoeft alleen de naam van de zender in de kanalenlijst te veranderen daar  alleen de naam van de zender veranderd.

het blijven de zelfde programma`s als op SBS 9 met uitzondering van  extra sport programma`s

 

programma overzicht:

https://www.tvgids.nl/gids/viaplaytv-comedycentral-paramountnetwork

  • Bedankt 1

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, de vrije fries zei:

men hoeft niks om te zetten , men hoeft alleen de naam van de zender in de kanalenlijst te veranderen daar  alleen de naam van de zender veranderd.

het blijven de zelfde programma`s als op SBS 9 met uitzondering van  extra sport programma`s

 

programma overzicht:

https://www.tvgids.nl/gids/viaplaytv-comedycentral-paramountnetwork

Thanks!

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Viaplay TV mogelijk van SD naar HD

 

SBS9 had als herhaalzender maar een marktaandeel van 0,7%. Canal Digitaal vond het daarom niet nodig de zender in HD uit te zenden. Nu de zender is omgedoopt naar Viaplay TV en er veel sportuitzendingen uitgezonden gaan worden en er meer kijkers worden verwacht, is het belangrijk de beeldkwaliteit te verhogen naar HD-kwaliteit.
Canal Digitaal is aan het bekijken of dit mogelijk is. Onlangs is de zender BBC Entertainment gestopt. Er is dus bandbreedte beschikbaar. Probleem is alleen dat BBC Entertainment op transponder 11739H zat en Viaplay TV op transponder 12129V. Mogelijk moet een andere zender van transponder gaan wisselen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn ook nog een pak Vlaamse zenders die een upgrade naar HD kunnen gebruiken.

 

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Kabeltje87 zei:

Er zijn ook nog een pak Vlaamse zenders die een upgrade naar HD kunnen gebruiken.

 

En dat hoeft niet eens full hd te zijn

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-4-2024 om 19:31, D-box zei:

Ik kijk gewoon via de 52E in HD

Niet iedereen kan helaas 52° oost ontvangen !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, cookie monster zei:

Niet iedereen kan helaas 52° oost ontvangen !!

Klopt, ik heb gewoon mazzel dat ik vrij zicht heb op die satelliet; als je vrij zicht hebt trek je m met een kleine schotel (ik heb een 80cm schotel) knoerthard uit de lucht.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, D-box zei:

met een kleine schotel

Destijds met een 53cm schotel getest , ook prijs 🙂

 

Maar ivm SBS9 , die kan ik niet ontvangen , geen abo wegens geen interesse !!!!

  • Like 2

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...