Ga naar inhoud

Kan canal+ app niet downloaden

Corl

Aanbevolen berichten

Ging allemaal voorspoedig met de canal digitaal app. Maar nu lukt het dus niet om hem in Zweden te updaten. Echter ik denk dat ik de oplossing heb. Ik bestel in Nederland een nieuwe tablet, die laat ik bij een kennis in NL bezorgen. Hij zet de canal+ app er op en stuurt de tablet vervolgens naar mij toe in Zweden. Moet toch lukken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je ziet dat je de app ergens download en met een APK installer op jouw apparaat installeert

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt alleen een account nodig in een Nederlandse appstore. Dat kan een stuk eenvoudiger dan de hardware uit Nederland halen. Je kan op bestaande hardware zelfs gewoon een 2e account installeren. VPN op NL zetten, nieuw account aanmaken, registreren in Nederland, klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 5 maanden later...

Corl.  woon in Denemarken.  Hier gekocht bij el giganten.   maar in Zweden hebben ze vast en zeker ook een Electronica zaak waar je een google Chromecast tv apparaatje kunt kopen.  Er zijn verschillende op de markt.  Houd  goed in de gaten dat je er een koopt waar de Duitse zenders op de verpakking staan. Daar zit de Canal Digitaal app ook op.  met bijgeleverde HDMI aansluiting op de tv aansluiting en de kanaal digitaal app installeren. TV moet wel op internet zijn aangesloten (wiffi of kabeltje)inloggen met je abonnement gegevens en je hebt alle zenders van je Abonnement.  HD en 4k kwaliteit beeld 

Werkt uitstekend.20240919_103640.thumb.jpg.5d398e9f13b5ea518824086ff5d7af30.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Belgie werkt het alvast wel...je moet wel bij "Land" Nederland aanduiden, anders word je abonneenummer niet herkend bij het inloggen. Pas als je ingelogd bent kan je de eigen taal kiezen. 

Bij mij werkt het via: iMac C+app, Android C+app (Chromecast heb ik niet)

* SAT TV sedert 1994

* CanalDigitaal abonnee (Belgie) sedert 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in Noorwegen is de nieuwe app via de gewone weg ook niet beschikbaar. (heel slim van ze om op deze manier nog meer klanten kwijt te raken)
Maar de oude app van CD werkt nog gewoon en ziet er volgens mij, buiten het logo om, helemaal identiek uit ? (weet iemand het verschil?)

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Nee de canaldigitaal app starte inderdaad automatisch op bij aanzetten op een LG, de Canal+ app doet dit helaas niet ( mischien omdat dit zou botsen als mensen de oude app ook nog geïnstalleerd hebben)

Je kunt hem in principe wel verplaatsen naar links op de startbalk dat je alleen na het aanzetten op OK hoeft te drukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Spotvogel zei:

Even een heel achterlijke vraag? Wat gebeurt er als je die versie van APK Pure op een Dreambox of Vu+ probeert te zetten?

Zou dat werken? 

Wij zijn benieuwd naar jouw testuitslag.😄

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen