Ga naar inhoud


Canal Digitaal oranje kaart


p0ske

Aanbevolen berichten

Heb hier nog een aantal oranje canal digitaal kaarten liggen, zonder abonnement. Laat maar weten (via pm) of je interesse hebt. Ook nog een groene en een zwarte maar neem aan dat die in de container kunnen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat overname formulier staat op de site van Canal digitaal, gewoon uit printen.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Iets te kort door de bocht,

Het gaat om de herkomst en geschiedenis van de kaart.

 

Bijvoorbeeld een betalingsachterstand op die kaart gaat bij een nieuwe registratie niet werken.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, ceesv zei:

Iets te kort door de bocht,

Het gaat om de herkomst en geschiedenis van de kaart.

 

Bijvoorbeeld een betalingsachterstand op die kaart gaat bij een nieuwe registratie niet werken.

 

Dat zeggen ze idd maar ik ken ook mensen die door veel bellen en een mooi verhaal het toch voor elkaar hebben gekregen.  En uiteindelijk laten we eerlijk wezen, het maakt toch niks uit waar een kaart vandaan komt.  Ze mogen blij zijn dat je überhaupt een abonnement wil afsluiten. 

  • Like 2
  • Bedankt 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, D-box zei:

gewoon uit printen.

gewoon printen

 

wie heeft er nog zo'n ding staan?

 

In april 2014 werden er heel wat CD abo's geroyeerd omdat ze volgens de provider aantoonbaar aan smartcard WAN sharing deden.

die kaarten werden in sommige gevallen maar "ten dele" uitgeschakeld enkele werkten gewoon verder.

 

Die geschiedenis van de kaart is voor de provider beslist dus wel belangrijk.

Of ze die oude kaarten en de gekoppelde persoonsgegevens NU nog mogen gebruiken dat ligt eigenlijk vast in de AVG en als de abonnement nemer meer dan 2 jaar niet meer lid is moeten alle persoonsgegevens gekoppeld aan die kaart gewist worden.

 

Dus ja je kan oude oranje kaarten met overname formulier weer hergebruiken. Echter wil men overstappen naar een andere codering en zal overname ontmoedigen.

 

Fortunate Son

Creedence Clearwater Revival

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik inlog zie ik netjes mijn kaart met € 0,00 abonnement staan, ik kan alle FTA zenders van CDS zien, behalve de gecodeerde zenders van CDS op het mogelijke info kanaal na als dat nog bestaat.

 

Lekker goedkoop pronken met de veren van Astra 1, 2 en Hotbird.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappige is wel dat CDS helemaal geen ongecodeerde zenders aanbiedt. Het Info kanaal tel ik dan niet mee omdat ik dat geen ‘kanaal’ wil noemen omdat er geen reguliere TV zender op verschijnt.. Ik geloof dat er alleen nog wat radio ‘kanalen’ mee open gaan maar dat zelf nooit getest (luister geen radio)

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mimisiku zei:

Ik geloof dat er alleen nog wat radio ‘kanalen’ mee open gaan maar dat zelf nooit getest (luister geen radio)

Klopt

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-4-2024 om 07:06, Mojo zei:

Klopt

 

Sinds een paar weken volgens mij niet meer.  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur terug, Codx zei:

Sinds een paar weken volgens mij niet meer.  

Ik heb geen abonnement meer.

Op dit moment gaan open aan FTA radio kanalen:

 

NPO Radio 1

NPO Radio 5

Sky radio

Radio 10

Arrow classic rock

Radio Veronica

Classicnl

Funx

Sunlite radio

Slam!

100% NL

De regionale radiozenders.

 

De volgende radiozenders zijn alleen met een abonnement te ontvangen.

NPO radio 2

NPO 3FM

NPO Klassiek

Radio 538

BNR Nieuwsradio

VRT Radio 1

VRT Radio 2

Studio Brussel

Klara

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, ceesv zei:

Ik heb geen abonnement meer.

Op dit moment gaan open aan FTA radio kanalen:

 

NPO Radio 1

NPO Radio 5

Sky radio

Radio 10

Arrow classic rock

Radio Veronica

Classicnl

Funx

Sunlite radio

Slam!

100% NL

De regionale radiozenders.

 

De volgende radiozenders zijn alleen met een abonnement te ontvangen.

NPO radio 2

NPO 3FM

NPO Klassiek

Radio 538

BNR Nieuwsradio

VRT Radio 1

VRT Radio 2

Studio Brussel

Klara

 

 

Je haalt dingen door elkaar.,. dit zijn radio zenders die helemaal geen codering hebben en waar je dus ook geen kaart voor nodig hebt. 

 

Maar eerder tot een paar weken geleden voor CD begon te klooien met de PBM's op de kaarten was bijna elke uitgezette kaart een FTV (freetoview) kaart (PBM C00000000 en E000000000) en daarmee gingen de versleutelde radio zenders open, dit is jaren lang het geval geweest.  Alleen nu wordt de PBM op 8000000000 gezet en dat is volledig uit. 

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-4-2024 om 05:24, Mimisiku zei:

Grappige is wel dat CDS helemaal geen ongecodeerde zenders aanbiedt. Het Info kanaal tel ik dan niet mee omdat ik dat geen ‘kanaal’ wil noemen omdat er geen reguliere TV zender op verschijnt.. Ik geloof dat er alleen nog wat radio ‘kanalen’ mee open gaan maar dat zelf nooit getest (luister geen radio)

 

Klopt, maar pronken met andermans veren is CDS goed in, vooral de kwaliteit is met de FTA zenders een stuk beter dan de betaalde zenders van CDS.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...