Ga naar inhoud


Russen hacken Eutelsat? hahaha vast ja. Maar leuk nieuwbericht van de leken van nu.nl


Aanbevolen berichten

Op 17-4-2024 om 20:29, Codx zei:

Baby-tv zend wel nog steeds uit op dit moment via de hotbird.

De zender is inmiddels toch wel "kijkcijferkanon" te noemen?🤔

  • Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik geloof er helemaal niets van dat het Russen zijn die de boel hacken, wel dat het uit een hele andere hoek komt. Maar de mensen geloven tegenwoordig alles wat als een hapje naar ze toegegooid wordt zonder er bij na te denken of het allemaal wel klopt.

 

Zie het maar als een school waarbij een grote groep leerlingen het op 1 leerling hebben voorzien en er alles aan doen om de rest ook te laten geloven dat deze leerling een ......... is, fake videos, leugens, roddels alles wordt gebruikt om het er doorheen te drukken. Steeds vaker pleegt zo´n leerling dan zelfmoord of doet een poging. Rusland zal zichzelf niet om zeep helpen maar de boodschap moge duidelijk zijn.

 

Waar er 2 vechten hebben er 2 schuld, komen er derden bij dan dragen ze bij aan de schuld maar meestal zijn de derden juist de genen die het vuur nog meer laten oplaaien door allerlei dingen te doen en onzin uit te kramen om 1 van de 2 zwart te maken. De meeste mensen zijn helemaal niet meer in staat in deze huidige tijd om nog neutraal na te denken en gaat dus massaal partij kiezen, maar dit wel door de toe gegooide hapklare brokjes van de media die weer gestuurd worden door de landelijke regeringen.

 

Complot? Ja het riekt er wel 100% naar.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Penthe zei:

Ik geloof er helemaal niets van dat het Russen zijn die de boel hacken, wel dat het uit een hele andere hoek komt. Maar de mensen geloven tegenwoordig alles wat als een hapje naar ze toegegooid wordt zonder er bij na te denken of het allemaal wel klopt.

Dat is het grote probleem vandaag de dag. Het valt tegenwoordig ook niet echt mee om verhalen neutraal te kunnen verifiëren omdat de meeste media elkaar na blaten. Een gevolg hiervan is dat mensen achterdochtig worden en dan overal een complottheorie achter zien.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Penthe zei:

Ik geloof er helemaal niets van dat het Russen zijn die de boel hacken, wel dat het uit een hele andere hoek komt. Maar de mensen geloven tegenwoordig alles wat als een hapje naar ze toegegooid wordt zonder er bij na te denken of het allemaal wel klopt

 

Complot? Ja het riekt er wel 100% naar.

 

Dit is eigenlijk doorslaan naar de ander kant: bij voorbaat NIET geloven ondanks dat iets voor de hand ligt.

En dan het meest onlogische juist wel geloven (Ook zonder bewijs).

 

Zeker, er moet overtuigend bewijs komen dat ook deze hack door Russen is gepleegd. 

Maar met meteen geloven zonder bewijs dat het niet zo is, doe je hetzelfde wat je anderen verwijt. 

 

(Inmiddels zijn er alweer genoeg Groningers die niet geloven dat de gaswinning in het Groningerveld is gestopt, terwijl dat te verifiëren valt.

Men beticht zelfs regionale media verspreiding van leugens, en zien hun aannames bewezen doordat de kleine veldjes en de bevingen nog doorgaan. Men gelooft zelfs eerder het via internet verspreide nepbericht gisteren dat er olie is gevonden bij Loppersum.)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Olijf olie?

Een liter Aceite Oliva Suave kost hier al 10 euro, het heeft de naam Oro gekregen.

 

56 minuten geleden, Eduard07 zei:

Dit is eigenlijk doorslaan naar de ander kant: bij voorbaat NIET geloven ondanks dat iets voor de hand ligt.

En dan het meest onlogische juist wel geloven (Ook zonder bewijs).

Nee het is gewoon niet logich dat de Russen Baby TV gebruiken om propaganda te verspreiden dat moet wel een andere partij zijn. Ik geloof de grote media bronnen ook maar mondjesmaat want meestal klopt een nieuwsbericht van geen kanten of het is voledig verdraaid. Vroeger lag de waarheid altijd ergens in het midden maar tegenwoordig worden leugens beter betaald.

 

Als het China was geweest die in oorlog was dan had China nu Baby TV gebruikt voor propaganda volgens de media, dat vingertje he.

 

En ja kom eerst maar eens met bewijs voor je dit soort dingen de wereld ingooit. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een gezwetst om niets. 
Als de k*t-Russen propaganda voor hun zo geweldige land willen verspreiden, dan neem je niet baby TV waar snotneuzen naar kijken die nog niet eens kunnen lezen, schrijven, begrijpen. 
Om bij Eutelsat direct in de multiplex te kunnen inbreken moet je wel wat verstand van zaken hebben en dat acht ik als onmogelijk. Zeker bij dynamische multiplexing. 
Ga je namelijk proberen om in de multiplex in te breken in het grond station of in de satelliet 📡 dan kiepen ook de andere zenders in het bouquet om. 
Dus het is alleen mogelijk bij de toevoer naar het Eutelsat ruimte segment. 
Waarschijnlijk ergens bij baby TV of de weg naar de Eutelsat aanlevering van de baby TV feed. Dat is met grote waarschijnlijkheid het Playout Centrum waar ook ter wereld dit mag zijn of ergens binnen de serverruimte waar het transcoding en daarna outgest plaatsvindt. 
Het zijn volgens mij een stel grappenmakers. 

aangepast door Drs. IJzerbout
  • Like 2
  • Bedankt 2

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Waarschijnlijk ergens bij baby TV of de weg naar de Eutelsat aanlevering van de baby TV feed. Dat is met grote waarschijnlijkheid het Playout Centrum waar ook ter wereld dit mag zijn of ergens binnen de serverruimte waar het transcoding en daarna outgest plaatsvindt. 
Het zijn volgens mij een stel grappenmakers. 

Gelukkig zijn er nog mensen die normaal kunnen nadenken.

  • Bedankt 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Mojo zei:

Dat is het grote probleem vandaag de dag. Het valt tegenwoordig ook niet echt mee om verhalen neutraal te kunnen verifiëren omdat de meeste media elkaar na blaten. Een gevolg hiervan is dat mensen achterdochtig worden en dan overal een complottheorie achter zien.

 

Goh zie jij het ook ..  De media is verschrikkelijk hier, als de overheid een berichtje aanlevert schrijven ze het meteen 1:1 over zonder een seconde na te denken wat er staat of het te verifiëren .en dat doen ze ook van hun concurrentie want zijn toch journalisten, die liegen natuurlijk nooooit. 🙃  

 

 Het draait alleen maar om het geld, hoe kunnen we zo goedkoop mogelijk een krantje maken of nieuws produceren, neem bijv die achterlijke beeldbank. Zie je een bericht staan dat gaat over een hond, .  Staat er een plaatje bij "hond, maar niet de hond van het verhaal"  Dan denk je, stelletje koekwauzen ga dan een foto zoeken of maken van de juiste hond maar dat kost ze geld. Of plaats desnoods helemaal geen plaatje.   Hoe onbelangrijk dit ook lijkt het heeft grote gevolgen als het wel belangrijke berichtgeving betreft.   

 

Zoals ik het zie hebben mensen hebben valide redenen om achterdochtig te zijn, media liegt continue of brengt gemaakt nieuws, of laat met opzet nieuws of feiten weg of voert alleen een vooraf goedgekeurde visie.  Wat wij willen is de gewoon de waarheid,  feitelijk nieuws gebracht zonder (opgedrongen) meningen van journalisten en hun activistische achterban of een roverheid die plannetjes wil doordrukken.  Laat dat achterwege en ga je werk doen.!

 

Ik hoop serieus dat als er een kabinet komt die hele woke NPO onderuit wordt geschopt, begin maar opnieuw want het is een grote beerput daar. En geen politieke of activistische bindingen meer toe staan. Je dient onafhankelijke journalistiek te bedrijven en je moet ook in een positie zijn om tegen ieders schenen te kunnen schoppen als dat nodig is.  Ik ben ook van mening dat belangrijke media daarom niet meer in handen mogen komen van buitenlandse bedrijven. Dag DPG en Mediahuis... niks tegen de belgen hoor. Maar bij dit soort globalistische toko's gaat het er vooral om wat er goed is voor de macht van het bedrijf en dat legt een bom onder onafhankelijke journalistiek.  (wat ze mogen of kunnen) 

 

Dit heeft weinig met baby-tv te maken, maar ook een beetje wel.  Want bij elke (computer) hack de laatste jaren wordt eigenlijk meteen door media verwezen naar Rusland of China terwijl er vaak nog niet eens bekend is wie er werkelijk achter zit. Zo van dat zijn de bad guys en dat moet je maar aannemen. Eigenlijk hetzelfde waarbij  de russische media en arabische media vaak het westen van alles de schuld geven.  Alle partijen doen dus aan hun eigen narratief en daarom moet je voorzichtig zijn.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

grappig om te lezen natuurlijk hoe wij automatische connotaties en denotaties hebben als we nieuws lezen en horen

 

de NPO zal het niet zelf kunnen zijn daar er alleen mensen werken die een plank voor de kop hebben of erger, maar ook heel bedreven integere medewerkers

zoals overal

woke is iets wat ik niet begrijp "en wel hierom" (Cor van der Laak)

een groep van bubbel appende mensen vindt er iets van en die bepalen wat we allemaal zouden moeten vinden over het thema

dat noemde men vroeger waswijven kul die tijdens de was doen over iedereen roddelden zonder ook maar een enkel bewijs

 

Dat we het heden ten dage meemaken, dat we middels kunstmatige intelligentie ook bewust worden gefopt is naast alle influencers de hoofdreden van polarisatie en verdeeldheid. Net als de Reclame die liegt dat ze rood zien.

Media is alleen met humor te genieten.

aangepast door Tonskidutch

What's The Time

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Codx zei:

Ik hoop serieus dat als er een kabinet komt die hele woke NPO onderuit wordt geschopt, begin maar opnieuw want het is een grote beerput daar. En geen politieke of activistische bindingen meer toe staan.

Ook alle politieke partijen dan maar opdoeken? Je hebt je al behoorkijk laten brainwashen. Neem eens wat afstand en bekijk het van daar uit.

aangepast door Mojo
  • Like 2

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Mojo zei:

Ook alle politieke partijen dan maar opdoeken?

JA Want wat er nu zit doet niets anders dan leugens verkondigen. Het enige wat ons nog kan redden is een voledig nieuwe start. Maar het is al te laat alle snode plannen zijn al in gang gezet en zie die nu maar eens te stoppen. Gelukkig heb ik geen kinderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...