Tonskidutch Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april Hé software experts, Kun je daarmee een logo onzichtbaar op elke pagina van het pdf bestand weghalen? Coles Corner Richard Hawley
Penthe Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april 8 minuten geleden, Tonskidutch zei: Hé software experts, Kun je daarmee een logo onzichtbaar op elke pagina van het pdf bestand weghalen? Volgens mij niet, maar er is een pakket wat je kunt installeren waarmee je per dag 3 PDFs kunt bewerken. https://www.sejda.com/desktop Hiermee kun je met de editor logo´s weghalen. How do I remove the watermark from Sejda PDF editor? From the main menu on the top of the screen, select Tools > Edit PDF. On the editing toolbar, click on the Watermark option and then, choose Remove. A pop-up message will appear to confirm whether you want to permanently remove the watermark. Click on Yes and you'll have a watermark-free PDF document. 1
Tonskidutch Geplaatst: 10 april Auteur Geplaatst: 10 april hmm eens testen bedankt alvast @Penthe Coles Corner Richard Hawley
bellejt Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april https://nl.aiseesoft.com/how-to/remove-watermark-from-pdf.html Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 10 april Auteur Geplaatst: 10 april neen ik schreef bewust een LOGO en niet Watermerk op elke pagina staat het logo van de firma waar ik gewerkt heb, die wil ik verwijderen want het is helemaal mijn eigen werkresultaat. Coles Corner Richard Hawley
Penthe Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april 2 minuten geleden, Tonskidutch zei: neen ik schreef bewust een LOGO en niet Watermerk op elke pagina staat het logo van de firma waar ik gewerkt heb, die wil ik verwijderen want het is helemaal mijn eigen werkresultaat. Bij een pdf is logo en watermark het zelfde, google er maar eens op. Je moet het logo dus behandelen als een watermark. Maar er zitten soms ook beveiligingen op de pdfs waardoor er zeer weinig mogelijk is.
Tonskidutch Geplaatst: 10 april Auteur Geplaatst: 10 april ik laat een pagina zien op elke pagina staat deze oranje tekst zie rode markering Coles Corner Richard Hawley
bellejt Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april mss ff hier kijken welke kan gebruikt worden.Heb ook al beveiliging van pdf weggehaald maar programma werk niet meer want was een probeerversie van PDF architect 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 10 april Auteur Geplaatst: 10 april Helaas die kan het niet wat ik wil weghalen van elke pagina. toch bedankt Coles Corner Richard Hawley
Oplossing bellejt Geplaatst: 10 april Oplossing Geplaatst: 10 april link miste blijkbaar : https://www.guru99.com/nl/adobe-acrobat-alternatives.html Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 10 april Auteur Geplaatst: 10 april Oké bedankt @bellejt ga er mee aan de slag... en schiet me net te binnen dat op het bureau nog een Acrobat Pro versie op één pC staat (die moet dat ook kunnen) 1 Coles Corner Richard Hawley
Penthe Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april Met als note als het goed beveiligd is kun je weinig doen.
Penthe Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april 18 minuten geleden, Tonskidutch zei: Oké bedankt @bellejt ga er mee aan de slag... en schiet me net te binnen dat op het bureau nog een Acrobat Pro versie op één pC staat (die moet dat ook kunnen) Anders zou je nog je PDF naar Word kunnen converteren https://www.pdfgear.com/pdf-converter/convert-password-protected-pdf-to-word.htm
jeevanhoof Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april Als het er niet te veel zijn.... openen in Photoshop en de tekst weggommen. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Tonskidutch Geplaatst: 10 april Auteur Geplaatst: 10 april Het zijn 51 pagina's voor de ene pdf en diverse andere pdf's. Photoshop heb ik al een hele tijd niet meer, maar je geeft me wel een idee... Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen