Ga naar inhoud


TLC C805


Aanbevolen berichten

Ik heb een paar maanden geleden een TLC 50C805 aangeschaft. Prima TV. Helaas is de handleiding beperkt tot 17 bladzijden waar je bar weinig aan hebt.

 

Aan de onderkant van het scherm zitten een 4 tal LED'jes. Die soms branden en soms niet. Heeft iemand een idee wat dat zou kunnen zijn?

 

Zelf denk ik dat Xi dan meeluistert maar het kan ook iets anders zijn 🤣

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


TLC of TCL ?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Psychosammie zei:

Ik heb een paar maanden geleden een TLC 50C805 aangeschaft. Prima TV. Helaas is de handleiding beperkt tot 17 bladzijden waar je bar weinig aan hebt.

 

Aan de onderkant van het scherm zitten een 4 tal LED'jes. Die soms branden en soms niet. Heeft iemand een idee wat dat zou kunnen zijn?

 

Zelf denk ik dat Xi dan meeluistert maar het kan ook iets anders zijn 🤣

Hier wat aan? https://support.tcl.com/rokutv-common-questions/01-tcl-roku-tv-status-light

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Codx zei:

TLC of TCL ?

 

De laatste dus 🙂

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)
13 uren geleden, Penthe zei:

 

Dat geeft denk ik de helft van het antwoord. Er zitten inderdaad 2 status ledjes op die positie.

Daaronder zitten bij mij ook 4 leds naast elkaar die heel helder branden. Die worden in de link niet beschreven.

 

Maar ik kan zo wel weer even verder zoeken.

 

Nog vreemder is dat er onder die ledjes een miniatuur schakelaar lijkt te zitten. Mogelijk heeft het iets te maken met voice control.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Psychosammie zei:

 

Dat geeft denk ik de helft van het antwoord. Er zitten inderdaad 2 status ledjes op die positie.

Daaronder zitten bij mij ook 4 leds naast elkaar die heel helder branden. Die worden in de link niet beschreven.

 

Maar ik kan zo wel weer even verder zoeken.

 

Nog vreemder is dat er onder die ledjes een miniatuur schakelaar lijkt te zitten. Mogelijk heeft het iets te maken met voice control.

Er wordt door sommigen gezegd dat de ledjes het zelfde doen als op de Google Nest Hub, ik kan dat niet checken maar misschien klopt het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx!

 

Nog niet direct helder wat het dan is maar het lijkt te gaan om de ALL-IN-ONE MODULE(FAR FIELD VOICE/WIFI/BT/IR/KEY).

 

Onderop zit inderdaad een kleine voice control switch. Dus Xi luistert toch mee 🙂

En ook nog een powerbutton, die moet ik nog even ontdekken. En power/standby ledjes.

 

Nu nog die andere 4 ledjes. Na 3 dagen aan zijn ze vandaag weer spontaan uit gegaan.

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gevonden op het AVForum. Het zijn microfoon LED's die aan gaan als je de microfoon uit hebt staan. Levendige discussie daar want niemand snapt waarom er dan 4 LED's in je bakkes moeten schijnen. Mogelijk een software bug.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Psychosammie zei:

Dus Xi luistert toch mee

Je telefoon, hub (Echo dot of Google) laptop, nah alles met een microfoon luistert mee.

 

Maar 4 ledjes branden als de microfoon uitstaat. Heb je het dan al vergeleken met dit?

 

Untitled.thumb.jpg.4c703951b08df5c5daed94082bd3c4e7.jpg

 

Als dit klopt kun je naar meer led gegevens kijken bij de Google hub informatie.

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, kan ik ook niet vergelijken. De LED'jes branden alleen maar of staan uit. Heb alleen een Google schermpje (ergens in een doos). In de Google TV setup staat Assistant ook uit.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...