Christiaan71 Geplaatst: 12 april Geplaatst: 12 april Goedemiddag, ik ben opzoek naar een plugin waarmee je online radiozenders kunt spelen. Ik heb er één gevonden (Webradiofs) in IPK formaat maar deze lijkt niet te werken. Ik heb hem op een USB stick gezet, deze is dan te zien via softwarebeheer/installeren maar wanneer ik hem selecteer en deze geinstalleerd lijkt te gaan worden krijg ik al vrij snel een melding "0 bestanden gevonden en 0 bestanden geïnstalleerd" het bestand "Webradiofs" is wel zichtbaar maar lijkt dus een leeg bestand te zijn? Liever zou ik hem op de "normale" manier installeren via Menu/plugins/groene knop/ maar dan is deze plugin nergens te vinden. Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen, of dat ik misschien een andere plugin moet gebruiken voor web radio?
Christiaan71 Geplaatst: 12 april Auteur Geplaatst: 12 april Ik heb net toch een topic gevonden die mijn vraag overbodig maakt.
bellejt Geplaatst: 12 april Geplaatst: 12 april mss linkje zetten dan hier om anderen te helpen 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 13 april Geplaatst: 13 april webradioFS https://vuplus-support.org/wbb4/index.php?thread/16836-webradiofs-das-plugin-für-radio-internet-sat-kabel-und-audio-mit-webinterface-ve/&postID=166952#post166952 staat ergens bij VTI in een van die 437 pagina over deze plugin https://github.com/fs-plugins/webradioFS erg complexe plugin en versie 20 Nothing Compares 2U Jimmy Scott
SIMBAke Geplaatst: 24 mei Geplaatst: 24 mei geen plugin nodig , zijn toch te vinden bij zenderlijst hans plugins is vragen om problemen zei er ooit iemand tegen mij VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Tonskidutch Geplaatst: 24 mei Geplaatst: 24 mei Er zijn meerdere plugins die op de nieuwere images niet meer werken, dat klopt. Wegens de Python versie problematiek. Maar die waar de topicstarter naar vroeg werkt op VTI 15.0.2. En een zenderlijst kan echt niet alle internet radio zenders omvatten die iemand wilt ontvangen. Dus ook niet die van Hans. Nothing Compares 2U Jimmy Scott
SIMBAke Geplaatst: 30 mei Geplaatst: 30 mei klopt , maar er staan er wel veel in en je kan er ook zelf toevoegen , als je favoriete er niet bij staat bvb VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen