Ga naar inhoud


Usb Hdd voor opames


Hansw

Aanbevolen berichten

Beste , ik gebruik al een aantal jaren een WD  usb hd , deze begint de laatste tijd wat kuren te vertonen 

 

Nu kan ik voor 100 euro  een Samsung  T7 shield  1 TB  kopen en voor hetzelfde bedrag  een Samsung T7  2 TB 

 

Nu las ik dat de Shield sneller is  .

 

Gaarne advies  welke aan te schaffen 

Mvg Hans  

Link naar reactie
Delen op andere sites


er zijn veel merken en types

sommige websites hebben ook van een hoop apparaten een review

https://tweakers.net/reviews/#highlightCat:839

 

zelf zou ik voor een NAS gaan ipv een USB disk omdat je hele netwerk / alle pC's en apparaten daar kunnen opslaan en uitwisselen etc

een Rebox kan aankoppelen / mounten op een NAS zoals ook bleek uit enkele oudere topics mbt Synology en Rebox receivers

Zwarte Piste

Famke

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Snelheid bij video opnamen speelt geen rol, video opnemen vraagt geen snelheid, het vormt geen belasting voor een hd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-4-2024 om 09:03, Tonskidutch zei:

zelf zou ik voor een NAS gaan

Beste Ton , daar heb ik naar gekeken maar ik schrok van de prjis , je moet de harddisk nog apart aanschaffen als ik het goed heb .naast de Synology

Mvg Hans  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn Octagon sf8008 en Edision mio 4K zit een "512 GB USB 3.0 Speicherstick - Xlyne".
Werkt prima op beide boxen . Er staat er een in de kamer voor opnames en een in de living. In totaal dus 1 Tb. Heb hier meer dan genoeg aan.
Als je goed uitkijkt zijn deze te koop voor +/- 30 euro (per stuk) in Duitse shops.
 

usb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

externe SDD case met 2TB SDD bordeau kost je 25 euro bij onze vrienden en werkt super

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

externe SDD case met 2TB SDD bordeau kost je 25 euro bij onze vrienden en werkt super

Beter is een interne erin.

 

De nieuwe Octagon sf8008 Supreme is uit. Ik ben van plan deze te kopen binnen enkele weken. die heeft een M.2-interface voor de interne integratie van M.2 harde schijven. Zal er eentje insteken van 1 Tb. Dan gedaan met externe gedoe , met een leessnelheid van 3500 MB/s en een schrijfsnelheid van 3000 MB/s zit ik dan heel goed. 😏

m2-ssd.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...