Ga naar inhoud


Witte vlek op mijn tv beeldscherm


Aanbevolen berichten

8 jaar oud, ik zou gelijk een nieuwe TV kopen.  Ga je er direct op vooruit. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


23 uren geleden, ceesv zei:

Ja, dat kan hersteld worden, maar of het economisch verantwoord is?

De monteur sloeg een kruis voordat hij het scherm met de zuignappen optilde, niet onterecht, in sommige gevallen sneuvelt het scherm bij deze ingreep.

Nou jongens,

Veel respect voor deze monteur!

Ik wou dat ik dat kon.

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Penthe zei:

Ik zou proberen niet mee te doen met deze wegwerp maatschappij als de natuur je lief is.

 

De natuur ga je met die onzin niet redden, dat zijn rare linkse gedachten.   Als je iets aan de natuur wilt doen zorg dan dat je de ongewenste migratie terug dringt zodat niet onze hele land (jaja jij zit niet meer in NL) vol hoeft te worden gebouwd omdat er elk jaar een miljoen mensen bij komen.  Mijn ervaring is dat links helemaal niks om natuur geeft, maar het enkel gebruikt om hun gestoorde plannetjes door te duwen. 

 

Terug naar de TV,.  die is 8 jaar oud en praktisch economisch afgeschreven.  Als het repareren meer dan 50 euro gaat kosten is dit het eigenlijk al niet meer rendabel.  Hij moet er naar toe rijden 3 uur heen en 3 uur terug dan ben je een hele dag kwijt.  En het is maar een LCD TV,  geen OLED van 3000 euro  die na het repareren misschien nog maximaal 2-4 jaar mee kan. (moet je nog maar afwachten)   Dan kun je toch beter dit ding bij de kringloop brengen en voor +-600 euro een leuke 4K LCD TV scoren want de huidige is niet eens 4K.

  • Like 2
  • Haha 2

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
34 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Er is nik op 4K

Het nieuwe kijken is youtube en co.

En daar is steeds meer aanbod in 4k.

 

Ik breng hele avonden door met het kijken naar hoe mensen de meest fantastische projecten tot stand brengen en oude gebruiksvoorwerpen en productieprocessen in leven houden.

 

En de voorraad programma’s is onuitputtelijk.

 

Het filmpje over het vervangen van de backlights is daarvan een mooi voorbeeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Codx zei:

 

De natuur ga je met die onzin niet redden, dat zijn rare linkse gedachten.   Als je iets aan de natuur wilt doen zorg dan dat je de ongewenste migratie terug dringt zodat niet onze hele land (jaja jij zit niet meer in NL) vol hoeft te worden gebouwd omdat er elk jaar een miljoen mensen bij komen.  Mijn ervaring is dat links helemaal niks om natuur geeft, maar het enkel gebruikt om hun gestoorde plannetjes door te duwen. 

 

Terug naar de TV,.  die is 8 jaar oud en praktisch economisch afgeschreven.  Als het repareren meer dan 50 euro gaat kosten is dit het eigenlijk al niet meer rendabel.  Hij moet er naar toe rijden 3 uur heen en 3 uur terug dan ben je een hele dag kwijt.  En het is maar een LCD TV,  geen OLED van 3000 euro  die na het repareren misschien nog maximaal 2-4 jaar mee kan. (moet je nog maar afwachten)   Dan kun je toch beter dit ding bij de kringloop brengen en voor +-600 euro een leuke 4K LCD TV scoren want de huidige is niet eens 4K.

Hoi Codx

Links en rechts kunnen heel goed samenwerken hoor.

Ik ben links en heb geen hekel aan rechts.

Natuurlijk geef ik je gelijk dat de Nederlandse overheid ook boeventuig hier heen haalt met hun migratie programma; die idioten met hun eerwraak enzovoort.

Weg met die gekken!

 

Als Ik ruzie zou krijgen met mijn buurman blijft het bij schelden, maar geen haar op mijn hoofd zou er aan denken om hem de strot door te snijden met een klewang.

 

Het moet gaan om respect.

 

Een doorgedraaide buitenlander die met een kris of klewang allemaal mensen dood steekt mogen ze van mij gewoon doodschieten (terwijl ik tegen de doodstraf ben).

 

Maar @Codx, ik snap je wel en je postings zijn altijd zeer nuttig.

 

Dus hartelijke groeten van je LINKSE vriend D-box 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Codx

Ik had vroeger een rechtse vriend, echt een toffe peer!

 

Hij vertelde mij over het verschil tussen links en rechts:

 

Hij zei: "als links wint ga je meer belasting betalen, als rechts wint ga je minder belasting betalen."

 

Hij had helemaal gelijk!

 

Maar hij keek alleen naar zijn eigen portemonnee.

 

Als ik op de TV kijk en zie hoeveel mensen er naar de voedselbank moeten en dat ze niet naar de tandarts kunnen gaan, wil Ik wel een beetje meer belasting betalen om hun problemen op te lossen.

 

Die mensen zijn helemaal naar de ratsmodee.

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mag ik jullie eraan herinneren dat dit onderwerp over witte vlekken in een tv scherm gaat.

 

Hier aub geen links rechts diskussie!

 

Terug on topic!

  • Like 1
  • Haha 2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een paar dealers prijs voor herstel opgevraagd.  Gemiddelde kostprijs schommelt van 500 naar 700 euro.  Voor een tv van 8 jaar is dat veel geld, voor die prijs koop ik een nieuwe, maar gezien mijn huidige gezondheid situatie, is dat voorlopig niet aan de orde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-4-2024 om 11:27, Penthe zei:

Ach ja 3 uur rijden, ik moet over niet te lang 4.5 uur rijden voor mijn paspoort en na 15 minuten sta je weer buiten en kan je weer 4.5  uur terug rijden en geen koffie.

 

Zou de TV inladen erheen rijden en op de plaats zelf ook nog even de boel verkennen, en dan later op de dag weer rustig terug rijden. Ben je de TV ook niet weken kwijt voor reparatie.

Moest mijn gezondheid het toelaten, geen enkel probleem, maar voorlopig is dat niet zo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik wens je een spoedig herstel, beterschap!

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...