Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:
39 minuten geleden, astro iris zei:

Moest mijn gezondheid het toelaten, geen enkel probleem, maar voorlopig is dat niet zo. 

Beterschap, hopelijk niets blijvend.


Geplaatst:
2 uren geleden, astro iris zei:

Daar moet ik jammer genoeg negatief op antwoorden. Maar ik hou de moed er in.

Dat is inderdaad een heel stuk minder, heel veel sterkte.

  • Like 1
Geplaatst:
Op 23-4-2024 om 12:25, astro iris zei:

Bij een paar dealers prijs voor herstel opgevraagd.  Gemiddelde kostprijs schommelt van 500 naar 700 euro.  Voor een tv van 8 jaar is dat veel geld, voor die prijs koop ik een nieuwe, maar gezien mijn huidige gezondheid situatie, is dat voorlopig niet aan de orde.

Heb hier hetzelfde probleem gehad. Heb een nieuw toestel gekocht want werd er gek van om daar naar te kijken. Zeker bij formule 1 bijvoorbeeld.

 

Geplaatst:
Op 15-4-2024 om 14:40, Steve zei:

Geen probleem,Schermen tot 55 inch kan ik hier herstellen

Geef je garantie voor je er aan begint? Wat is je succes percentage?

Ik vraag het maar omdat ik het onlangs heb laten doen door een ervaren iemand.

Die belde me een paar uur later met de mededeling dat er "iets mis was gegaan".

Bij die flexstripjes aan de rand was deels contact verbroken, zodat een deel van het beeld ontbrak.

 

Ik wilde het eerst zelf doen. Ik had alle filmpjes bekeken, maar gaandeweg werd duidelijk dat het een delicaat klusje is wat je vaak pas de volgende keer goed kunt doen.

Daarom heb ik de kans gegrepen toen iemand met ervaring het op no-cure-no-pay basis wilde doen.

Ik neem het deze specialist niet kwalijk dat het niet gelukt is.

De TV is naar zijn grootje, maar het heeft me ook niets gekost, en ik hoef hem niet zelf naar de milieustraat te brengen

 

 

Geplaatst:
Op 9-5-2024 om 06:50, Zunigkyk zei:

Geef je garantie voor je er aan begint? Wat is je succes percentage?

Ga naar de fabrikant als je deze vragen stelt. Steve probeert je te helpen, en rekent een veel lager tarief dan de fabrikant. Als je geen "risico" wilt lopen dan is het enige optie een groot reparatie bedrijf wat bij de fabrikant hoort.....

  • Like 1

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst: (aangepast)
8 uren geleden, Big fellow zei:

Ga naar de fabrikant als je deze vragen stelt. Steve probeert je te helpen, en rekent een veel lager tarief dan de fabrikant. Als je geen "risico" wilt lopen dan is het enige optie een groot reparatie bedrijf wat bij de fabrikant hoort.....

"Big fellow" (V.I.P. 🤬) met je grote mond, er werd jou niets gevraagd toch?

Laat het antwoorden over aan degene aan wie de vraag gesteld werd: Steve.

 

aangepast door Zunigkyk
  • Moderator
Geplaatst:

@Zunigkyk, je verwijt Big fellow iets wat je zelf ook doet.

 

Het is toch aan de topic starter om details af te spreken over een reparatie, en niet aan jou om je daarmee te bemoeien?

Verder beticht je Big fellow van een grote mond, terwijl hij best relevante zaken benoemt.

 

Ben je het niet eens met een bijdrage van een lid waarschuw je een moderator, en ga je niet zelf modereren!

 

Terug on topic.

  • Like 2
  • Bedankt 2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...