Ga naar inhoud


rtl + duitsland abo afsluiten


blitz10

Aanbevolen berichten

Aangezien ik veel duitse tv kijk, en door omstandigheden wel eens programma,s mis , wil ik me abonneren op uitzending gemist , nl rtl + ( duitsland ).

 

Ik vertoef regelmatig bij onze ooster buren en kan dan zonder probleem, naar het duitse aanbod kijken.

 

Alleen stuit ik op het probleem dat ik niet in duitsland woon. Kan ik als nederlander , op een of andere wijze toch zo'n abo afsluiten.

 

Heeft iemand hiermee ervaring.

 

aangepast door blitz10
Link naar reactie
Delen op andere sites


4 uren geleden, blitz10 zei:

Aangezien ik veel duitse tv kijk, en door omstandigheden wel eens programma,s mis , wil ik me abonneren op uitzending gemist , nl rtl + ( duitsland ).

 

Ik vertoef regelmatig bij onze ooster buren en kan dan zonder probleem, naar het duitse aanbod kijken.

 

Alleen stuit ik op het probleem dat ik niet in duitsland woon. Kan ik als nederlander , op een of andere wijze toch zo'n abo afsluiten.

 

Heeft iemand hiermee ervaring.

 

Nee dat kan niet.

Je zou iemand moeten hebben in duitsland die een abbo heeft en die je deelt met hem/haar.

Sharesub is bv een oplossing hiervoor

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt wel een HD+ abo (kaart) kopen, codes daarvoor vind je in de diverse winkels of online dat werkt dan via schotel.  Maar je zegt uitzending gemist, dan zou je wellicht via VPN moeten werken, dan kan alles. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon een schotel met ontvangertje klaar.

De meeste Duitse zenders zijn toch FTA te ontvangen.

Wil je speciale zenders of alles in HD dan kun je vaak gewoon voor een paar tientjes een abonnement voor een jaar kopen en die stopt dan ook weer na 1 jaar.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je RTL Duitsland of RTL+, de streaming dienst van RTL?

Sluit een abonnement bij Magenta TV af van de Telekom. 
Dat heb ik gedaan op mijn Duitse adres en kijk via VPN in de Emiraten erna. 
Prima dienst met pak ‘m beet 100 HD zenders. 
RTL+ is dan inbegrepen. 
Magenta TV draait op 3 streams dus ik kijk ook via mijn telefoon en mijn dochter in Duitsland heeft er ook plezier van. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar uh pappa IJzerbout, dat gaat in jou geval toch alleen omdat je dat via je dochter hebt geabonneerd met haar naam en adres?

Overigens Magenta TV is een heel stuk duurder dan een HD+ kaartje met abo per jaar. + nog eens die kosten van een deugdelijke VPN.

 

This Town Isn't Big Enough For Both Of Us

Sparks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog steeds een adres in Duitsland aangehouden en heb daar ook nog een woning.

Ik heb me daar nooit afgemeld. 
Die woning gebruiken we als ik mijn kinderen en kleinkinderen bezoek en voor vakanties. 
Ook dient het als “nood onderkomen”, voor het geval dat. 
Je ziet wat er fout kan gaan in het Midden en Nabije Oosten. Afgelopen weekend werd het heel kritisch. 
Verder maken mijn kinderen ervan gebruik als ze gasten hebben. 

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...