Ga naar inhoud


chromecast You Tube lukt niet meer.


DANYFROMBELGIUM
Ga naar oplossing Opgelost door DANYFROMBELGIUM,

Aanbevolen berichten

al enkele jaren gebruik ik Google Chromecast via HDMI op onze NIET-smart tv. probleemloos kan ik vanaf mijn Android tablet VRTMAX, VRTNWS, GOPLAY, VTMGO, NETFLIX ...op mijn groot tv scherm bekijken. De afgelopen dagen lukt dat niet meer met YOUTUBE videos. Ik kan verbinding maken via het cast-icoon naar de tv en zie ook het typische YOUTUBE logo in het groot op het tv scherm, doch als ik een YT filmpje aanklik om te spelen, blijft het logo gewoon staan zonder filmpje te spelen. ik heb al van alles geprobeerd en zo ontdekte ik dat ik wel mijn tabletscherm kan 'mirror'-en naar de tv en op die maniet YT bekijken, maar ik vind dit eerder omslachtig. Iemand ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites


8 minuten geleden, Tonskidutch zei:

en heb je wel nog film als je youtube via jouw pC afspeelt?

dan ligt het puur aan de certificaten die op de Chromecast stick verouderd zijn.... en mogelijk ook niet meer gaan werken (koop nieuw)

Vergat ik te vermelden: YT filmpje afspelen met chromecast via PC of smartphone lukt ook niet meer. maar ik vind het wel vreemd dat het YOUTUBE logo wél gecast wordt naar het scherm en alle andere 'castbare' apps wel nog werken. Het is misschien een detail, het is een  

Google Chromecast 3 HDMI  

image.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...