Sprietje Geplaatst: 16 april Geplaatst: 16 april Canal Digitaal heeft vandaag een nieuwe fastscan-zenderlijst uitgebracht die automatisch gedownload wordt of handmatig gedownload kan worden. Tevens is die ook beschikbaar in pdf, zie: https://m7cdn.io/canaldigitaal/downloads/zenderlijsten/technisch-overzicht-satelliet zenders.pdf SBS9 is veranderd in Viaplay TV en BBC Entertainment is verdwenen. Misschien nog wel meer veranderingen.
Zunigkyk Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april Ik heb van de oude lijst op 92 nog TVRI staan. Die is nu weg. Ik vind het altijd wel leuk om even het nieuws uit alle hoeken (zoals gezien door de lokale bril) van de wereld te scannen. TVRI ging over Indonesia. Ik zag vaak items over volle meerbaans wegen en gigantische verkeersopstoppingen.
Pergola Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april Al iets meer bekend OF en zo ja WANNEER, het nieuwe Viaplay TV wordt omgezet naar HD ? Rebox 8220HD; Rebox 4000HD; 2x CI -module (wit); Astra 1 (78), Astra 3 (88), Astra 2 (200)
Moderator ceesv Geplaatst: 20 april Moderator Geplaatst: 20 april Nee, geen berichten bekend. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
D-box Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april (aangepast) 1 uur terug, Zunigkyk zei: Ik heb van de oude lijst op 92 nog TVRI staan. Die is nu weg. Ik vind het altijd wel leuk om even het nieuws uit alle hoeken (zoals gezien door de lokale bril) van de wereld te scannen. TVRI ging over Indonesia. Ik zag vaak items over volle meerbaans wegen en gigantische verkeersopstoppingen. Als je YouTube hebt, zoek naar TVRI Nasional, dan zie je "NU LIVE" Dan kan je het weer volgen. 20 april aangepast door D-box ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Tonskidutch Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april Toch niet zo heel handig die fastscanlijst van Canal+ beter zelf een manual scan uitvoeren of niet soms Coles Corner Richard Hawley
Sprietje Geplaatst: 20 april Auteur Geplaatst: 20 april (aangepast) Volgens mij heeft de zender TVRI nooit op positie 92 gezeten. 20 april aangepast door Sprietje
HG5812 Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april 2 uren geleden, Zunigkyk zei: TVRI ging over Indonesia. Ik zag vaak items over volle meerbaans wegen en gigantische verkeersopstoppingen. Hallo. Je kunt deze zender nu ontvangen op 9 Oost 11977H27500 1
Zunigkyk Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april (aangepast) 4 uren geleden, Sprietje zei: Is dat een fastscanlijst uit de vorige eeuw? Ik heb de TV pas 2 weken in huis. En toen satelliet Canal Digitaal ingelezen. Toen kreeg ik TVRI op 92. (Had ik eerder nooit gezien bij oude TV). Toevoeging: https://www.broadbandtvnews.com/2023/07/06/indonesias-tvri-launches-on-ses-satellites/ "The English language service is being broadcast across Europe via Astra 19.2 degrees East and the Middle East via YahSat 52.5 degrees East." Satellite parameters Signals from Astra 19.2°E are not available on standard Sky/Freesat installations in the UK & Ireland. TVRI World (HD) Satellite: Astra 1KR (19.2°E) Frequency: 11229 Polarisation: Vertical Symbol Rate: 22000 FEC: 2/3 Mode: DVB-S2 8PSK Service ID: 5041 Wel interessant of ik die met mijn TV toch zichtbaar kan krijgen... de satelliet heb ik. 20 april aangepast door Zunigkyk
Sprietje Geplaatst: 20 april Auteur Geplaatst: 20 april In de zenderlijst van febr. 2024 zat TVRI op positie 232.
D-box Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april 3 uren geleden, Zunigkyk zei: Ik heb de TV pas 2 weken in huis. En toen satelliet Canal Digitaal ingelezen. Toen kreeg ik TVRI op 92. (Had ik eerder nooit gezien bij oude TV). Toevoeging: https://www.broadbandtvnews.com/2023/07/06/indonesias-tvri-launches-on-ses-satellites/ "The English language service is being broadcast across Europe via Astra 19.2 degrees East and the Middle East via YahSat 52.5 degrees East." Satellite parameters Signals from Astra 19.2°E are not available on standard Sky/Freesat installations in the UK & Ireland. TVRI World (HD) Satellite: Astra 1KR (19.2°E) Frequency: 11229 Polarisation: Vertical Symbol Rate: 22000 FEC: 2/3 Mode: DVB-S2 8PSK Service ID: 5041 Wel interessant of ik die met mijn TV toch zichtbaar kan krijgen... de satelliet heb ik. Op die frequentie werkt ie niet! Als je de Astra 19,2E ontvangt voer dan de volgende parameters in: 12515H/22000/DVBS Groetjes D-box ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
D-box Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april Op de 9E werkt ie ook zoals @HG5812 had vermeld. ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Erwinnaar Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april Ik weet nog goed wat er ooit op 54 zat, is al heeeeel lang geleden. 🤣Met een Echostar DSB 2000 voor een heleboel guldens destijds.
Sprietje Geplaatst: 20 april Auteur Geplaatst: 20 april 1 uur terug, D-box zei: Op die frequentie werkt ie niet! Als je de Astra 19,2E ontvangt voer dan de volgende parameters in: 12515H/22000/DVBS Groetjes D-box Vreemd dat Canal Digitaal de zender TVRI uit de zenderlijst heeft gegooid i.p.v. hem te verzetten naar de Hotbird waar die nu op zit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen