Ga naar inhoud


Nieuwe fastscanlijst


Sprietje

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...
Op 17-9-2024 om 20:30, Sprietje zei:

Mijn tv geeft aan dat er vandaag (17-09-2024) weer een nieuwe zenderlijst van Canal Digitaal beschikbaar was.

Als ik op "DOWNLOAD ZENDERLIJST" klick krijg ik nog steeds versie 05 2024: die is van mei 2024 dacht ik.

Als ik na de laatste lijstupdate op mijn Samsung TV "gratis" kies krijg ik vaak "niet beschikbaar" of dat ik "Bron" moet aansluiten.

Ik krijg de indruk dat een aantal FTA zenders alleen FTA zijn met een canaldigitaal kaart in de TV.

Bijvoorbeeld CNBC HD.

aangepast door Zunigkyk
link
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
29 minuten geleden, Zunigkyk zei:

k krijg de indruk dat een aantal FTA zenders alleen FTA zijn met een canaldigitaal kaart in de TV.

Bijvoorbeeld CNBC HD.

Ik kan deze zender zonder kaart ontvangen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan de zender CNBC op mijn Samsung-tv gewoon ontvangen zonder kaart er in via de Canal Digitaal fastscanlijst.

Ik krijg toch elke 1-2 maanden wel een melding (via een pop-upschermpje) van mijn tv dat er een nieuwe zenderlijst beschikbaar is.

Die PDF-lijst van 05-2024 is inderdaad de nieuwste via internet. Daar lopen ze altijd minimaal een half jaar mee achter.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

CNBC zit gewoon FTA op 19.2 en 13.0

aangepast door bellejt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...