bellejt Geplaatst: 31 oktober Delen Geplaatst: 31 oktober replay Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 31 oktober Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober Wie het snap mag het zeggen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bellejt Geplaatst: 31 oktober Delen Geplaatst: 31 oktober Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 31 oktober Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober Met de Canal Digitaal app geen problemen met 192TV. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bellejt Geplaatst: 31 oktober Delen Geplaatst: 31 oktober niet met de app sprietje maar met replay : Vandaag bevestiging , 192TV kan bij TVV niet meer via "replay" bekeken worden. Dit was ook al zo bij Canal Digitaal. 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojo Geplaatst: 31 oktober Delen Geplaatst: 31 oktober 24 minuten geleden, Sprietje zei: Wie het snap mag het zeggen. Trugkieke 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
astro iris Geplaatst: 31 oktober Delen Geplaatst: 31 oktober 22 minuten geleden, Sprietje zei: Met de Canal Digitaal app geen problemen met 192TV. Met CD kon je niet terugkijken, nu dus ook niet meer met TVV. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
el renegade Geplaatst: 31 oktober Delen Geplaatst: 31 oktober Dat heeft dus niks met de lijst te maken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
astro iris Geplaatst: 31 oktober Delen Geplaatst: 31 oktober (aangepast) 1 uur geleden, el renegade zei: Dat heeft dus niks met de lijst te maken. Jawel, op de lijst staat welke zenders je kan terugkijken, als er eentje wegvalt, dienen ze dat ook te vermelden. 31 oktober aangepast door astro iris Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
el renegade Geplaatst: 31 oktober Delen Geplaatst: 31 oktober 5 uren geleden, astro iris zei: Jawel, op de lijst staat welke zenders je kan terugkijken, als er eentje wegvalt, dienen ze dat ook te vermelden. Dat is niet de zenderlijst met de technische specificaties waar het over gaat met de Engelse zenders die niet actueel zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
astro iris Geplaatst: 31 oktober Delen Geplaatst: 31 oktober 2 uren geleden, el renegade zei: Dat is niet de zenderlijst met de technische specificaties waar het over gaat met de Engelse zenders die niet actueel zijn. Inderdaad, maar Sprietje zei dat TVV dat wel deed en inderdaad daar is die wel in orde voor ITV. Ik merkte terloops op dat de TVV lijst toch niet helemaal up to date was omdat bijvoorbeeld niet werd vermeld dat bij 192TV replay ( terugkijken) niet meer beschikbaar was. Misschien dat dit voor jou onduidelijk overkwam. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 5 november Auteur Delen Geplaatst: 5 november Canal Digitaal heeft de nieuwe technische zenderlijst gepresenteerd, zie: https://m7cdn.io/canaldigitaal/downloads/zenderlijsten/zenderlijst-satelliet-instellingen.pdf . Hierbij een aantal veranderingen: - de zenderlijst heeft geen datum meer maar een versienummer. We zijn van versie 5 naar versie 6 gegaan. De datum is vandaag ingegaan 5-11-2024. Gisteren stond versie 5 nog op de site van Canal Digitaal. - in de 4e kolom wordt altijd de Orbital Positie aangegeven. Voor de Astra 19,2 wordt nu ineens 19,20000076 aangegeven. Waar dat op slaat is me niet duidelijk want dat is de Orbital Positie niet. Dat doen ze overigens ook bij de Astra 2 waar nu 28,20000076 staat. Vreemd. 13 oost en 23,5 oost worden wel gewoon zoals van ouds aangegeven. - maar voor de ITV-zenders op de 28,2e is alles nog bij het oude. De ITV-zenders in de lijst staan nog gewoon op de transponders 11052H, 11068V en 11097V terwijl die transponders niet meer bestaan. Op en top treurig dat ze dit niet hebben aangepast terwijl hun collega's van TV Vlaanderen dit al een paar weken voor elkaar hebben. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zunigkyk Geplaatst: 5 november Delen Geplaatst: 5 november (aangepast) 15 uren geleden, Sprietje zei: Canal Digitaal heeft de nieuwe technische zenderlijst gepresenteerd, zie: https://m7cdn.io/canaldigitaal/downloads/zenderlijsten/zenderlijst-satelliet-instellingen.pdf . Wat moet ik me voorstellen bij kanalen 81 en 82 (BBC One en Two) waar alles op 0 staat, maar wel 'vrij te ontvangen' ? Ik ontvang daar (FTA) niets. Kanalen 114, 117, 118, 120, 121 hebben wel satelliet data en 'vrij te ontvangen' in de lijst, maar ik ontvang niets. 5 november aangepast door Zunigkyk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satfeeds-DX Geplaatst: 5 november Delen Geplaatst: 5 november Waar alles op 0 staat, zijn zenders die via de app te ontvangen zijn. Als je verder in de lijst kijkt, zijn BBC One en Two te ontvangen op nummers 301 en 302 via de satelliet. Edision Piccollo Benelux Edition Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E Triax 88 cm: 7°E, 2°E Triax 64 cm: 42°E Triax 78 cm: 4°W Maximum E-85: 28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W DVBT-TNT DAB+ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 5 november Auteur Delen Geplaatst: 5 november (aangepast) 10 uren geleden, Zunigkyk zei: Wat moet ik me voorstellen bij kanalen 81 en 82 (BBC One en Two) waar alles op 0 staat, maar wel 'vrij te ontvangen' ? Ik ontvang daar (FTA) niets. Kun je ontvangen via de internet-app maar bij mij komt de melding dat deze zender geen onderdeel uit maak van mijn abonnement en dat terwijl er in de lijst staat "vrij te ontvangen". Ze maken er wel een zooitje van. 6 november aangepast door Sprietje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen