Zunigkyk Geplaatst: 5 november Delen Geplaatst: 5 november (aangepast) 31 minuten geleden, Sprietje zei: Kun je ontvangen via de internet-app .......... Ze zeggen in de lijst INSTELLINGEN VOOR SATELLIETONTVANGERS Er staat daar nergens iets over ontvangst met internet app. Wel 'vrij te ontvangen'. Die app moet je bovendien voor betalen, dat is toch niet vrij? @Satfeeds-DX Ik heb die alternatieven gevonden en beschikbaar met m''n triple LNB. Mijn punt is dat die lijst van Canaldigitaal niet klopt. Ik heb (eer-)gisteren nieuwe scan gedaan en toen waren er een heleboel Duitse zenders in de range vanaf 111 verdwenen. Vandaag zijn de meeste er weer. Om in termen van LGBTQIAP+ te spreken: Canaal+ lijkt bezig met een geslachtsverandering. 6 november aangepast door Zunigkyk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jean-Claude Geplaatst: 6 november Delen Geplaatst: 6 november de APP is gratis, mits je een abonnement hebt. En je kan enkel de zenders ontvangen die in je abonnement zitten, uiteraard. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
el renegade Geplaatst: 6 november Delen Geplaatst: 6 november 9 uren geleden, Zunigkyk zei: Ze zeggen in de lijst INSTELLINGEN VOOR SATELLIETONTVANGERS Er staat daar nergens iets over ontvangst met internet app. Wel 'vrij te ontvangen'. Die app moet je bovendien voor betalen, dat is toch niet vrij? @Satfeeds-DX Ik heb die alternatieven gevonden en beschikbaar met m''n triple LNB. Mijn punt is dat die lijst van Canaldigitaal niet klopt. Ik heb (eer-)gisteren nieuwe scan gedaan en toen waren er een heleboel Duitse zenders in de range vanaf 111 verdwenen. Vandaag zijn de meeste er weer. Om in termen van LGBTQIAP+ te spreken: Canaal+ lijkt bezig met een geslachtsverandering. Bij bepaalde lg tv's met ingebouwde satelliet tuner gebeurt het regelmatig dat ineens bepaalde zenders uit de fastscanlijst zijn verdwenen. Een nieuwe scan doen en ze staan er weer allemaal in. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 6 november Auteur Delen Geplaatst: 6 november Dat vind ik wel mooi bij een Sansung-TV. Als je die aan zet en er is een nieuwere fastscanlijst beschikbaar dan die in de tv zit, dan komt er een popup schermpje met de melding dat er een nieuwe zenderlijst beschikbaar is. Als je dan op OK drukt, dan gaat hij die inladen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 6 november Delen Geplaatst: 6 november een weelde 😂 voor het eerst dit jaar heb ik weer eens een lijst geactualiseerd (exclusief Canal+ Digitaal) het is nog steeds een povere service als ik het zo lees en mij ontgaat ook de zin ervan als je jouw eigen zenderlijst en boeketten bijhoudt. Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gps Geplaatst: 6 november Delen Geplaatst: 6 november 4 uren geleden, el renegade zei: Bij bepaalde lg tv's met ingebouwde satelliet tuner gebeurt het regelmatig dat ineens bepaalde zenders uit de fastscanlijst zijn verdwenen. Een nieuwe scan doen en ze staan er weer allemaal in. LG heeft satellietontvangst nog steeds niet voor elkaar. Kennis van mij heeft sinds een half jaar de LG OLED55B42LA en deze TV was alle kanalen kwijt na een kanalen update van CD. Dit werd door LG opgelost door de automatische kanalenupdate uit te schakelen. Ook bleef regelmatig na het overschakelen naar een ander kanaal de balk in beeld staan dat de smartcard "not authorized" was. Dit moest van LG opgelost worden door de witte CD module met losse smartcard te vervangen door de CAM803. Mijn Samsung TV doet dat ook soms maar dan verdwijnt de melding binnen een seconde. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hadrian Geplaatst: 6 november Delen Geplaatst: 6 november 2 uren geleden, gps zei: LG heeft satellietontvangst nog steeds niet voor elkaar. Kennis van mij heeft sinds een half jaar de LG OLED55B42LA en deze TV was alle kanalen kwijt na een kanalen update van CD. Dit werd door LG opgelost door de automatische kanalenupdate uit te schakelen. Ook bleef regelmatig na het overschakelen naar een ander kanaal de balk in beeld staan dat de smartcard "not authorized" was. Dit moest van LG opgelost worden door de witte CD module met losse smartcard te vervangen door de CAM803. Mijn Samsung TV doet dat ook soms maar dan verdwijnt de melding binnen een seconde. Ik vind de ingebouwde satellietontvanger van LG sowieso niet echt super. Ik had mijn antenne na een uurtje weer terug in de Enigma-box gestoken. Ook de combinatie met Digitenne is op LG-tv's een drama: je kan geen zenderlijst maken met zenders van zowel Digitenne als satelliet. Gelukkig is de HDMI-CEC ondersteuning wel goed bij LG, dus de Enigma-box staat nu in een kastje, mooi uit het zicht. Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gps Geplaatst: woensdag om 21:47 Delen Geplaatst: woensdag om 21:47 Vanavond geeft de LG TV (55 Inch) weer een nieuwe melding die in beeld blijft staan. Ik begrijp wel dat mijn kennis (mevrouw van 87 jaar) hier allemaal geen raad mee weet maar er wel hor en dol van wordt. Haar vorige Samsung (32 inch) heeft jarenlang met dezelfde installatie en module probleemloos gewerkt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen