Sprietje Geplaatst: 14 uren geleden Auteur Geplaatst: 14 uren geleden 1 uur terug, Zunigkyk zei: Staat die op papier? https://m7cdn.io/canaldigitaal/downloads/zenderlijsten/zenderlijst-satelliet-instellingen.pdf 06/2024 is de laatste op de website en die stond daar al paar maand volgens mij. Die op papier is de Technische zenderlijst PDF. Ik heb het over de fastscanlijst die je in de satellietontvanger kunt inladen.
Moderator ceesv Geplaatst: 7 uren geleden Moderator Geplaatst: 7 uren geleden Ik heb de indruk dat met deze nieuwe lijst ITV1 HD weer verdwenen is. ITV 1 Meridian HD werkt wel. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden 15 minuten geleden, ceesv zei: Ik heb de indruk dat met deze nieuwe lijst ITV1 HD weer verdwenen is. ITV 1 Meridian HD werkt wel. ITV 1 HD alleen nog op 11387V en 11344H 27500 2/3 8SPK You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen