Jan Ambers Geplaatst: 17 april Geplaatst: 17 april Ik heb een scan gedaan op 28° en de clear zenders bewaard. Op VuDuo met VTi8.3 Voorlopig via een universele LNB: GEAVANCEERD op 28°= LNB1LOF= Universeel Spanningsmodus = Polarisatie Tonemodus = band Diseqc = 1.0 Toneburst = geen Nu vraag ik me af wat er verkeerd ingesteld is??? BBC One's BBC Two"s BBC Four's enz geen beeld en de andere zijn prima Grrr! In de kanaal layoutbalk naast DVB-S zie ik bovenste venster = rood en 35%, balkje eronder = groen = 97% Heb ik iets verkeerd ingesteld? Met HD/SD moet ik toch geen rek houden, bij een scan, gebeurt toch automatisch of toch? Met een volkje dat nog met handen en voeten rekent weet je maar nooit????
Eduard07 Geplaatst: 18 april Geplaatst: 18 april BBC3/4 zenden alleen 's avonds uit en de overige BBC's alleen in HD. Heb je wel de juiste transpondergegevens ingevoerd? Even handmatig doen. Ze staan op Kingofsat.net. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Jan Ambers Geplaatst: 20 april Auteur Geplaatst: 20 april Bedankt, maar ik kreeg het niet OK. Sat scannen gaf geen resultaat op die HD zenders Ik had diverse parameters zelf ingegeven lukte ook niet Heb dan scannen van transponder en vastleggen gedaan en daar waren de britten; heb dan met dreamboxedit ze in het lijstje gezet
Jan Ambers Geplaatst: 2 mei Auteur Geplaatst: 2 mei (aangepast) Sorry voor m'n knullig werk, maar een goed uurwerk doet wonderen!! Ik zat gefopt met het tijdsverschil en de klok van de Vu+Duo toonde geen verschil, vandaar m'n verwarring!!! 2 mei aangepast door Jan Ambers
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen