Jan Ambers Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april Betreft Vu+Duo + VTi-8.3 Gisteren avond zaten we te kijken naar Eclips, en vonden geluid maar niks... Hebben de best klinkende stand gekozen en da was het. Deze avond kiest de vrouw een ARD zender en er was geen geluid: MPEG was gekozen, terug gezet naar stereo en geluid OK een andere duitse zender gekozen: geen geluid, idem stereo en goed. Belgen zijn goed. Hoe kan ik de geselekteerde audiokeuze in memory vastleggen? Moet ik TV heropstarten daarvoor?
Alex1970 Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april Dit komt waarschijnlijk door automatische taalkeuze, ik ben niet bekend met VTi of en waar dat zit. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Jan Ambers Geplaatst: 21 april Auteur Geplaatst: 21 april Heb ondertussen mail gekregen: op groene toets drukken... kwestie da ge"t weet!
Jan Ambers Geplaatst: 21 april Auteur Geplaatst: 21 april Ben blijgemaakt met dooie mus, deze voormiddag getest en weer geen geluid ??? Ik heb bij toeval één duitse zender in dolby gezeten had geluid maar dan op ALLE dolby gecodeerde zenders, ook Ned1.2.3, dit met éne zender te veranderen
Mojo Geplaatst: 21 april Geplaatst: 21 april 23 uren geleden, Jan Ambers zei: Gisteren avond zaten we te kijken naar Eclips, en vonden geluid maar niks... Hebben de best klinkende stand gekozen en da was het. Je hebt het antwoord al bijna zelf gegeven............. Gewoon weer op eclips afstemmen en dat klote geluid kiezen You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Jan Ambers Geplaatst: 21 april Auteur Geplaatst: 21 april Het vervelende is dat één dolby zender veranderen en alle db zenders veranderen! Is gelukkig opgelost en idd je denkt er niet aan!
Tonskidutch Geplaatst: 22 april Geplaatst: 22 april Op 20-4-2024 om 22:55, Alex1970 zei: ik ben niet bekend met VTi of en waar dat zit. ik wel en dat kan per zender afzonderlijk of voor alle zenders tegelijkertijd Jan moet gewoon eens beter de menu's doorlopen op zijn oud VTI image. The Crying Cowboys Aaron Rux
Mojo Geplaatst: 22 april Geplaatst: 22 april 19 minuten geleden, Tonskidutch zei: Jan moet gewoon eens beter de menu's doorlopen op zijn oud VTI image. Maar dat is steeds het probleem. Volgens mij is hij nog maar kort bekend met de VU+ You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 22 april Geplaatst: 22 april 😁 ja Jan heeft zijn ouwe Duo sinds kort 😁 met nog steeds VTI 8.x erop The Crying Cowboys Aaron Rux
Alex1970 Geplaatst: 22 april Geplaatst: 22 april 1 uur geleden, Tonskidutch zei: ik wel en dat kan per zender afzonderlijk of voor alle zenders tegelijkertijd Jan moet gewoon eens beter de menu's doorlopen op zijn oud VTI image. Dan is dat gewoon hetzelfde als in PLi, per zender kan je kiezen welke audiostream je wilt met de audio-knop of met geel. Alleen alle zenders tegelijk, waar zit dat dan? Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Tonskidutch Geplaatst: 22 april Geplaatst: 22 april start de Vu+ straks wel op. The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 22 april Geplaatst: 22 april hier instellen ja mijn webinterface is iets afwijkend van de standaard maar je kan het dus terugvinden The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 22 april Geplaatst: 22 april O Ja nog even dit, dan moet je ook echt elke zender zelf qua audio settings instellen, leuk na je avond eten op je abo zenders The Crying Cowboys Aaron Rux
SIMBAke Geplaatst: 29 april Geplaatst: 29 april eerste zet ik altijd op origineel , tweede op engels en derde op nederlands evt en dat gaat goed meestal het ergste is als er een engelse zender op NAR staat ik bedoel , het is goed dat het er is voor sommige , maar niet voor mij VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Alex1970 Geplaatst: 29 april Geplaatst: 29 april Ik heb het zo: 1 Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen