tipje Geplaatst: 21 april Geplaatst: 21 april We hebben een ooievaarsnest in de tuin. we hebben er een camera op gericht, nu hebben we zelf wel beeld via de app.(Max 5 deelnemers) maar hoe kunnen we het voor elkaar krijgen dat iedereen mee kan kijken. hebben dan vast een domein/ site nodig.? wie weet raad hiervoor.
Moderator ceesv Geplaatst: 21 april Moderator Geplaatst: 21 april Via youtube live streamen? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
tipje Geplaatst: 21 april Auteur Geplaatst: 21 april De voorkeur gaat uit naar een site. kunnen we er ook fotos op plaatsen enz.
Moderator ceesv Geplaatst: 21 april Moderator Geplaatst: 21 april Tja, dan dien je een website te registreren en of zelf een webserver plaatsen met een internet aansluiting met voldoende bandbreedte of alles onder brengen te bij een webhoster. Zelf registreren en beheren vraagt enige kennis van de materie. Hoeveel mag het kosten, wat heb je ervoor over? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
tipje Geplaatst: 21 april Auteur Geplaatst: 21 april Zie dat een website hosten niet al te duur is. heb in het verre verleden weleens een site onderhouden. maar nog nooit een Ip camera wekend gemaakt op een site. moet betaalbaar blijven, is niet commercieel bedoeld.
Windhoos Geplaatst: 21 april Geplaatst: 21 april de website zou het probleem ook niet zijn, maar wel of je überhaupt de stream naar youtube kunt pushen vanaf de camera en dan kunt embedden op je website. Hobbyist, and developer.
tipje Geplaatst: 21 april Auteur Geplaatst: 21 april Oké, daar heb ik dus geen kaas van gegeten. Hoe we dat voor elkaar moeten krijgen zal dus het probleem zijn.
Windhoos Geplaatst: 21 april Geplaatst: 21 april Goedkoopste oplossing is gewoon een vps aanschaffen bijv deze: Klik, dan ben je voor 6,50 klaar. En dan koop je gewoon een los domein naam, software die jou camera stream ophaalt heb ik wel voor je. Hobbyist, and developer.
Oplossing tipje Geplaatst: 21 april Auteur Oplossing Geplaatst: 21 april Ik ga dan een domein registreren en webruimte. als jij me dan de software kunt leveren, om de Ip camera online te krijgen op de site. zou ik heel erg geholpen zijn. bedankt jullie alvast voor de snelle en goede reacties.
Windhoos Geplaatst: 21 april Geplaatst: 21 april je moet een linux server huren, en geen webruimte. die software draait alleen op linux bijv Ubuntu. Daar kun je dan een nginx naast installeren voor de website. Hobbyist, and developer.
tipje Geplaatst: 21 april Auteur Geplaatst: 21 april 20 minuten geleden, Windhoos zei: Goedkoopste oplossing is gewoon een vps aanschaffen bijv deze: Klik, dan ben je voor 6,50 klaar. En dan koop je gewoon een los domein naam, software die jou camera stream ophaalt heb ik wel voor je. Oké, dan ga ik deze ( klik) nemen. en daar kun je ook een domein naam registreren.
Windhoos Geplaatst: 21 april Geplaatst: 21 april dat klopt, als je het spulletje hebt stuur mij maar even een pb'tje dan zet ik de software er even voor je op. Hobbyist, and developer.
tipje Geplaatst: 21 april Auteur Geplaatst: 21 april Super bedankt. ga het nu even regelen. stuur ik je een pb.
Moderator ceesv Geplaatst: 21 april Moderator Geplaatst: 21 april Een domeinnaam registreren kan iedereen, maar een domein configureren is een ander verhaal. Tegenwoordig begint elke browser te protesteren wanneer er geen geldige certificaten zijn. Waarom je een vpn zou willen gebruiken voor een webcam die je publiek wilt maken is mij even onduidelijk. Het lijkt erop dat je kabelprovider een dubbel nat gebruikt, is ook nog een dingetje. De Ziggo upstream capaciteit is begrensd, bij langdurig upstreamen zou de fair use policy een rol kunnen gaan spelen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Windhoos Geplaatst: 21 april Geplaatst: 21 april @ceesv een VPS en geen VPN, de rtsp stream gaat straks netjes naar buiten met een filterered poort. heb hem al bijna klaar Hobbyist, and developer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen