Moderator ceesv Geplaatst: 21 april Moderator Geplaatst: 21 april Ah, verkeerd gelezen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Windhoos Geplaatst: 22 april Geplaatst: 22 april @tipje had een aantal camera's die geen rtsp ondersteunen, de stream loopt dus inmiddels zonder beeld op KLIK. Als de nieuwe camera er is hebben we ook beeld Hobbyist, and developer.
tipje Geplaatst: 22 april Auteur Geplaatst: 22 april Super geholpen door windhoos, ga de goede camera bestellen. dan komen ook de ooievaars in beeld via de link. bedankt nogmaals windhoos 1
Mojo Geplaatst: 22 april Geplaatst: 22 april 24 minuten geleden, tipje zei: Super geholpen door windhoos, ga de goede camera bestellen. dan komen ook de ooievaars in beeld via de link. bedankt nogmaals windhoos Leuk dat er een muziekje wordt afgespeeld maar mag dat zomaar? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Windhoos Geplaatst: 22 april Geplaatst: 22 april @Mojo ach er mag wel meer niet, dit is gewoon joe radio. Hobbyist, and developer.
Mojo Geplaatst: 22 april Geplaatst: 22 april 21 minuten geleden, Windhoos zei: @Mojo ach er mag wel meer niet, dit is gewoon joe radio. Denk je er niet veel te licht over? Mij maakt het ook niet uit maar wat als men het ontdekt? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 22 april Moderator Geplaatst: 22 april Dan kost dat veel geld, maar dat gaat tipje dan zelf ontdekken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Windhoos Geplaatst: 22 april Geplaatst: 22 april @mojo of ik nu via tablad 1 joe open heb en via tab 2 de ipcam.. Hobbyist, and developer.
Moderator ceesv Geplaatst: 22 april Moderator Geplaatst: 22 april Voor jou maakt dat niet uit, maar tipje gebruikt en openbaart muziek waar je rechten voor moet betalen. En niet onbelangrijk, toestemming van de rechthebbende voor moet hebben. https://bumastemra.nl/licentie/muziek-aanbieden-via-streaming/ Maar je dient niet alleen te betalen, maar je moet ook toestemming hebben van de zender die je gebruikt. Tipje speelt met vuur. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Windhoos Geplaatst: 22 april Geplaatst: 22 april niet waar, voor muziek vrij te ontvangen uit de ether hoeft dat niet.. @ceesv Hobbyist, and developer.
Moderator ceesv Geplaatst: 22 april Moderator Geplaatst: 22 april Dat mag, als je maar betaalt. Ik zou zeggen, lees je eens in in de materie. Prive, achter de voordeur mag het, maar wanneer je een openbare stream gaat openbaren is het een ander verhaal. Maar eh, wanneer blijkt dat jij ongelijk hebt ga jij die rekening voor hem betalen? Het gaat hier om embedden van een radiostream. https://tweakers.net/nieuws/86201/rechter-voor-linken-en-embedden-radiostreams-moet-worden-betaald.html Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Windhoos Geplaatst: 22 april Geplaatst: 22 april ik heb vaker met dat bijltje gehakt @ceesv, lees geheimezender.com gewoon vrij via de ether te ontvangen... Hobbyist, and developer.
Moderator ceesv Geplaatst: 22 april Moderator Geplaatst: 22 april Heb je eigenlijk mijn argumentatie gelezen? Wil je zeggen dat die informatie niet klopt? https://www.marketingfacts.nl/berichten/20080922_buma_stemra_stuurt_500_facturen_naar_websites_voor_muziek_gebruik/ Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen