Ga naar inhoud


Spotify beeindigt de abonnementen niet


Aanbevolen berichten


https://www.spotify.com/nl/legal/premium-promotional-offer-terms/

 

de promotie aanbieding geld dus niet voor een persoon die voorheen al eens lid geweest is #3

 

in de aanbieding (offer) die je krijgt stond geen link naar de premium promotional offer terms en die informatie mag niet ontbreken

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Je kunt elke incasso tot 8 weken terug zelf storneren via de app of internet bankieren, daar heb je de medewerking van de bank niet bij nodig. Tussen 8 weken en 13 maanden kun je de bank verzoeken om een onterechte incasso te storneren. En dan moet je het 'onterechte' dus aantonen/aannemelijk maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-5-2024 om 11:46, Tonskidutch zei:

https://www.spotify.com/nl/legal/premium-promotional-offer-terms/

 

de promotie aanbieding geld dus niet voor een persoon die voorheen al eens lid geweest is #3

 

in de aanbieding (offer) die je krijgt stond geen link naar de premium promotional offer terms en die informatie mag niet ontbreken

 

 

Wij staan nog steeds op een sterk voetstuk, want men zou een oud Spotify premium lid dus geen promotions moeten sturen per email omdat men weet bij Spotify dat die voor hun ex premium leden niet gelden.

Spotify geeft dat ook zelf toe !!! Maar legt de verantwoording bij het ex premium lid daar die de kleine letterkes moet lezen.

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, maar de tijd, moeite, ergenis en kosten, of dat opweegt tegen het gelijk krijgen?

  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal wel zo zijn voor sommigen, maar in eerste instantie zou ik nooit akkoord gaan met georganiseerde misleiding en diefstal.

Als we allemaal zo laks zouden handelen valt het niet meer te overzien.

Vroeger was de klant koning, tegenwoordig knijptubetje.

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, ceesv zei:

Tja, maar de tijd, moeite, ergenis en kosten, of dat opweegt tegen het gelijk krijgen?

O, je bent aangerand. Deed het pijn, heb je er iets aan overgehouden? Waarom aangifte doen? Kost heel veel tijd, moeite en ergernis als de veroordeling tegen valt

  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Is dat niet appels met peren vergelijken?

Op aanranding staat een straf van maximaal 10 jaar 8 maanden.

 

Hier gaat het om een doorlopend spotify abonnement waar je zelf geen actie op neemt omdat je de automatische betaling laat doorlopen en per maand 10 tot 15 euro betaalt waarvoor je dan ook spotify geleverd krijgt.

 

Je kan dan voor die paar tientjes terug te krijgen ervoor kiezen heel veel ergenis en moeite te doen om die terug te krijgen, of het te beschouwen als leergeld.

 

Je moet geen goed geld naar kwaad geld gooien.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat mag zo zijn, maar ik heb Spotify en Viaplay en Netflix opgezegd destijds wegens financiële redenen.

Om dan te ontdekken dat men je misleidt is gewoon principieel en kost enkel een goede brief van mijn achternicht als advocate Pro Deo.

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is je goed recht!

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ceesv zei:

Is dat niet appels met peren vergelijken?

Er zijn ook nog principes!

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Soms kosten principes meer als ze opleveren, dat was het enige wat ik wilde meegeven.

 

Ik bekritiseer Tonski niet voor zijn inzet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...