swa Geplaatst: 25 april Delen Geplaatst: 25 april bootloader is unlockt en nodige is al klaar hij staat in lineage recovery. platform-tools uitgepakt op de schijf en nodige filles er in gezet cmd gestart c:\platform-tools>adb sideloads rom.zip en enter geeft aan bad directory Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zilverhippie Geplaatst: 25 april Delen Geplaatst: 25 april Het is adb sideload (zonder de "s"). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
swa Geplaatst: 26 april Auteur Delen Geplaatst: 26 april 13 uren geleden, Zilverhippie zei: Het is adb sideload (zonder de "s"). dit was hier een typ fout zie fotos Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zilverhippie Geplaatst: 26 april Delen Geplaatst: 26 april Je bent nu in de directory C:\Windows\System32\. Ofwel navigeer je eerst naar de directory waarin zich de rom bevindt: cd C:\Pad\Naar\Directory\Van\Rom\ en vervolgens adb sideload rom.zip Ofwel blijf je in C:\Windows\System32\ en geef je de opdracht adb sideload C:\Pad\Naar\Directory\Van\Rom\rom.zip Zolang jij het niet anders aangeeft "denkt" adb dat de rom zich bevindt in de directory waarin je momenteel vertoeft. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
swa Geplaatst: 26 april Auteur Delen Geplaatst: 26 april 4 uren geleden, Zilverhippie zei: Je bent nu in de directory C:\Windows\System32\. Ofwel navigeer je eerst naar de directory waarin zich de rom bevindt: cd C:\Pad\Naar\Directory\Van\Rom\ en vervolgens adb sideload rom.zip Ofwel blijf je in C:\Windows\System32\ en geef je de opdracht adb sideload C:\Pad\Naar\Directory\Van\Rom\rom.zip Zolang jij het niet anders aangeeft "denkt" adb dat de rom zich bevindt in de directory waarin je momenteel vertoeft. sorry ben daar niet goed in maar heb het programma map platform-tools gekopierd naar c:\ platform-tools> in configuratie \systeem geanvanceerde systeem instellingen omgevingvariabelen het path bewerkt naar c:\platform-tools> ik heb in die map ook die rom.zip en gapps.zip ingezet. moeten die rom en gapp zip dan ergens anders komen te staan dan. alvast bedankt dat je wil helpen mvg swa Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zilverhippie Geplaatst: 26 april Delen Geplaatst: 26 april (aangepast) Omdat je het "path" bewerkt hebt kun je inderdaad adb.exe draaien vanuit om het even welke directory, maar adb weet daarom nog niet waar de rom staat. Als je het path naar de rom niet aangeeft kijkt adb alleen in de directory van waaruit adb gestart werd. In jouw screenshot was dat vanuit de directory C:\Windows\System32\ en daar staat die rom dus niet. Dus in jouw geval: cd C:\platform-tools\ adb sideload rom.zip of adb sideload C:\platform-tools\rom.zip 26 april aangepast door Zilverhippie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
swa Geplaatst: 26 april Auteur Delen Geplaatst: 26 april 51 minuten geleden, Zilverhippie zei: Omdat je het "path" bewerkt hebt kun je inderdaad adb.exe draaien vanuit om het even welke directory, maar adb weet daarom nog niet waar de rom staat. Als je het path naar de rom niet aangeeft kijkt adb alleen in de directory van waaruit adb gestart werd. In jouw screenshot was dat vanuit de directory C:\Windows\System32\ en daar staat die rom dus niet. Dus in jouw geval: cd C:\platform-tools\ adb sideload rom.zip of adb sideload C:\platform-tools\rom.zip heb nu ingegeven zoals voorbeeld maar nog steeds het zelfde. in systeem verwijst het path naar C:\platform-tools\ mvg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
swa Geplaatst: 26 april Auteur Delen Geplaatst: 26 april Zojuist, swa zei: heb nu ingegeven zoals voorbeeld maar nog steeds het zelfde. in systeem verwijst het path naar C:\platform-tools\ mvg moet het program cmd gestart worden vanuit start of moet in die map platform-tools een kopie van cmd staan. grrr vervelend zo maar bedankt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zilverhippie Geplaatst: 26 april Delen Geplaatst: 26 april Nee, geen kopie. Start eens de command prompt (cmd). Probeer het eens op de volgende manier: cd C:\platform-tools\ dir zie je daar die rom dan tussen? zoja typ: adb sideload rom.zip Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
swa Geplaatst: 27 april Auteur Delen Geplaatst: 27 april 17 uren geleden, Zilverhippie zei: Nee, geen kopie. Start eens de command prompt (cmd). Probeer het eens op de volgende manier: cd C:\platform-tools\ dir zie je daar die rom dan tussen? zoja typ: adb sideload rom.zip als ik cmd in geef bij start zoeken start die op in c:\users\user en niet in c:\ ik snap er echt niets meer van pffff Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
swa Geplaatst: 27 april Auteur Delen Geplaatst: 27 april 1 minuut geleden, swa zei: als ik cmd in geef bij start zoeken start die op in c:\users\user en niet in c:\ ik snap er echt niets meer van pffff maar als ik in c:\user\user\dir en op enter druk zie ik wel platform-tools staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
swa Geplaatst: 27 april Auteur Delen Geplaatst: 27 april 5 minuten geleden, swa zei: maar als ik in c:\user\user\dir en op enter druk zie ik wel platform-tools staan het rare is als ik cmd gewoon start geeft die c:\users\user en als ik cmd start met opstarten als administrater dan start die in c:\Windows\system32> Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
swa Geplaatst: 27 april Auteur Delen Geplaatst: 27 april 7 minuten geleden, swa zei: het rare is als ik cmd gewoon start geeft die c:\users\user en als ik cmd start met opstarten als administrater dan start die in c:\Windows\system32> en daar staat geen platform-tools Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
swa Geplaatst: 27 april Auteur Delen Geplaatst: 27 april 1 uur terug, swa zei: en daar staat geen platform-tools Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
theparasol Geplaatst: 27 april Delen Geplaatst: 27 april cd platform-tools adb sideload rom.zip Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen