Ga naar inhoud


iemand op de hoogte voor flashen lineage os op samsung s10+


Ga naar oplossing Opgelost door Windhoos,

Aanbevolen berichten

Het maakt helemaal niets uit in welke directory je de command line opstart.

Vanuit om het even welke directory kun je naar een andere directory gaan.

Uit jouw screenshots merk ik op dat je nog geen enkele keer van directory hebt proberen veranderen.

 

Voor zover ik begrijp heb je nu al 2 directories met platform-tools:

C:\platform-tools\

C:\Users\USER\platform-tools\

 

Ga naar één van die twee:

cd C:\platform-tools\

of

cd C:\Users\USER\platform-tools\

 

Als jouw zip-bestanden nu ook in die directory staan, dan kun je verder met adb sideload *.zip.

 

't Is niet slecht bedoeld, maar ik heb de indruk dat je wil lopen nog voor je kunt stappen.

Ben je vertrouwd met elementaire dos-commando's en begrijp je het concept van directories en hoe ertussen te navigeren?

Ik wens je succes toe met het flashen van jouw Samsung-toestel als je hier al problemen mee hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


37 minuten geleden, Zilverhippie zei:

Het maakt helemaal niets uit in welke directory je de command line opstart.

Vanuit om het even welke directory kun je naar een andere directory gaan.

Uit jouw screenshots merk ik op dat je nog geen enkele keer van directory hebt proberen veranderen.

 

Voor zover ik begrijp heb je nu al 2 directories met platform-tools:

C:\platform-tools\

C:\Users\USER\platform-tools\

 

Ga naar één van die twee:

cd C:\platform-tools\

of

cd C:\Users\USER\platform-tools\

 

Als jouw zip-bestanden nu ook in die directory staan, dan kun je verder met adb sideload *.zip.

 

't Is niet slecht bedoeld, maar ik heb de indruk dat je wil lopen nog voor je kunt stappen.

Ben je vertrouwd met elementaire dos-commando's en begrijp je het concept van directories en hoe ertussen te navigeren?

Ik wens je succes toe met het flashen van jouw Samsung-toestel als je hier al problemen mee hebt.

 ik begrijp jou ook wel en nee ben er niet in vertrouwd anders had ik hier niet om hulp gevraagd .

ik heb die map platform-tools op de c schijf gekopierd en daar staan werkelijk de 2 zip filles die ik nodig heb dat is die lineage os maar hernoemd naar rom. zip en de gapps zip die zorgd er voor dat je google apps kunt installeren.

als ik die samsung al zo ver krijg dat die in recovery lineage staat wil toch ook niet zegen dat ik er helemaal niets van af weet.

ik kan die ook zo weer werkende krijgen met de orginele img van samsung zelf.

maar daar heb ik al een jaar geen update meer van het zijn oplichters samsung die willenhebben dat je elke 3 jaar een nieuwe koopt.

met lineage krijg je zelfs een langere update en werkt zelfs veel sneller daar staan ten minste niet al dat samsung gedoe van apps die je nooit gebruikt.

maar bedankt voor je moeite die je hebt gedaan maar denk dan deze voor de kliko wordt

mvg swa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...