segroeg Geplaatst: 30 april Auteur Geplaatst: 30 april Raar, maar waar, gisteravond van het ene moment op het andere, alweer dezelfde klank problemen. Vandaag wordt de ontvanger definitief buiten gebruik gesteld. Ander en beter.
segroeg Geplaatst: 1 mei Auteur Geplaatst: 1 mei Ik ben gisteren naar een andere ontvanger gaan uitkijken, maar ik werd aangemaand om eerst iets anders te doen. De uitbater raadde mij aan om eerst een "totale scratch" van de ontvanger te doen, maagdelijke toestand en van daaruit te opnieuw te installeren. ik heb de ontvanger daar achter gelaten... Vandaag is de winkel gesloten, morgen wordt er aan gewerkt. Ik laat zeker nog iets weten.
segroeg Geplaatst: 4 mei Auteur Geplaatst: 4 mei Ik ben nu wel degelijk aan het uitkijken naar een nieuwe en ik zou graag iets meer te weten komen over: DM900RC20 S2XMS . Heeft iemand ondervinding met dit toestel.
Tonskidutch Geplaatst: 4 mei Geplaatst: 4 mei en dat vraag je op een Vu+ subforum? kijk je ook naar dreambox subforum? tevens reclame Coles Corner Richard Hawley
Moderator ceesv Geplaatst: 4 mei Moderator Geplaatst: 4 mei Reclame verwijderd. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
segroeg Geplaatst: 4 mei Auteur Geplaatst: 4 mei Ik wou enkel bevestigen dat de ultimo uit actieve dienst genomen is en ik heb mij niet gerealiseerd heb dat de rest als reclame dient, waarvoor sorry.
mebo870 Geplaatst: 4 mei Geplaatst: 4 mei Zo staat mijn geluid meestal op de Vu+ Ultimo4K en de tv is ingesteld als monitor, het geluid van de tv staat ergens op een 30 %. Volume verhogen of verlagen gaat via de Vu+ en dat is meer dan voldoende. Denk je met een DM900 minder problemen te krijgen, vergeet niet dat daar geen Openpli voor bestaat. The key to happiness. Stay away from idiots
Alex1970 Geplaatst: 5 mei Geplaatst: 5 mei 5 uren geleden, mebo870 zei: Denk je met een DM900 minder problemen te krijgen, vergeet niet dat daar geen Openpli voor bestaat. Officieel niet inderdaad. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
segroeg Geplaatst: 12 mei Auteur Geplaatst: 12 mei Ik ben terecht gekomen bij een """amateur""" die er blijkbaar veel van weet. Die heeft mijn VU+ in orde gezet met één zaak die nog niet juist zit. En dat weet hij ook niet. De volgende werkwijze stippelt de gang naar Audio/video. 1 Menu 2 instellingen 3 Systeem 4 Audio/video 5 A/V instellingen En daar had ik in het verleden een gans scherm aan instellingen en nu is dat 7 lijnen: 1 VIdeouitgang HDMI 2 Modus (resolutie van het beeldscherm) 1080I 3 Herhaal frequentie auto (50Hz/60Hz/24Hz) 4 Toon 4;3 materiaal als pilarbox 5 Toon >16;9 materiaal als Letterbox En dan staat er 6 OSD transparantie volledig witte band 7 Scater scherpte ongeveer helve witte band. DAARMEE IS ALLES GESCHREVEN, over de geluidsinstellingen is niets terug te vinden. Hoe of waar kan ik die terugvinden??? 1
bellejt Geplaatst: 12 mei Geplaatst: 12 mei dat is raar want eigenlijk moet je dit krijgen na instellingen audio/video Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
segroeg Geplaatst: 12 mei Auteur Geplaatst: 12 mei Een kennis heeft mijn ontvanger mee genomen en bij iemand ergens in Wichelen of Schellebelle achter gelaten en die persoon (onbekend) heeft de ontvanger in een dusdanige toestand gebracht, dat hij opnieuw te gebruiken is. Inderdaad, dat is het scherm dat ik vroeger ook had. Deze pagina zou ik terug willen zien, maar... Ik heb nog een vraag: Wat is het verschil tussen MODES 2160p en 2160p30
Moderator ceesv Geplaatst: 12 mei Moderator Geplaatst: 12 mei 8 uren geleden, segroeg zei: Wat is het verschil tussen MODES 2160p en 2160p30 In het ene geval worden er 30 frames per seconde weergegeven en in het andere geval 60 keer per seconde het beeld opnieuw geschreven. Je beeldscherm moet die opties wel ondersteunen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen