Ga naar inhoud


Nieuwe originele afstandbediening voor TF4000?


druup

Aanbevolen berichten

Ik vloek niet graag maar toen ik vanavond thuis kwam kon ik het toch niet laten... ik zag n.l. mijn lieve Airedale Terrier (zie mijn afbeelding) heel onschuldig naar mij kijken en naast hem lagen twee stuks afstandbediening en een Siemens DETC telefoon heel deskundig volledig gedemonteerd!

En ja ook die van mijn Topfield zat hierbij (was al 5 weken oud) en er was dus niets meer van over! Mijn vraag is wie weet waar ik de buurt van Gouda, Utrecht of Rotterdam een nieuwe afstandbediening kan kopen heb n.l. al twee zaken gebeld waaronder die waar mijn Topfield vandaan komt maar zij hadden er nog een paar in backorder staan!

 

Gaarne eventuele reacties even per PM gezien dit commercieel is!

 

Nou maar hopen dat mijn verzekering nog iets wil vergoeden maar dat zal wel niet.

 

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt voor je tip Alans, heb de beste man een mailtje gestuurd maar helaas nog geen reactie mogen ontvangen! Na wat rondbellen vandaag ben ik nogal geschrokken van de prijs die ze vragen voor een TF4000 afstandbediening dit is n.l. tussen de 49 en 76 Euro. Toen ik om 17.00 uur nog geen reactie had op mijn mailtje (ja ik weet het ik heb weinig geduld) heb ik vanwege mijn TF verslaving er maar een in die winkel van 49 Euro gekocht!

 

Als je het binnenwerk van de RC bekijkt dan zijn die prijzen trouwens echt schandalig want er zitten wel 4 diodes, 2 condensators, 1 weerstand, 1 transistor, 1 ICtje en een IR led op... en als je er dan onwetend een bij de duurste winkel koopt kost je dat dan bijna 170 gulden (ja ook bij mij spreken Guldens meer dan de Euro’s)!!!

 

Dus mensen wees zuinig op jullie RC want je moet diep in de buidel tasten voor een nieuwe.

 

 

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...