Racer009 Geplaatst: 27 april Geplaatst: 27 april Mag ik even hulp inroepen? Ben met heel wat vertraging begonnen aan het ophangen/uitrichten schotel. Doe ik iets verkeerd momenteel?
Mimisiku Geplaatst: 27 april Geplaatst: 27 april Correcte LNB instellen!! Je hebt nu C-band waarden ingegeven.. Kies Universal LNB of stel de waarden goed in.. 9750 Low, 10600 High Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Racer009 Geplaatst: 27 april Auteur Geplaatst: 27 april 39 minuten geleden, Mimisiku zei: Correcte LNB instellen!! Je hebt nu C-band waarden ingegeven.. Kies Universal LNB of stel de waarden goed in.. 9750 Low, 10600 High Dank je, ik ben pas het straks aan 👍
Racer009 Geplaatst: 27 april Auteur Geplaatst: 27 april Geen verschil, heb aangepast naar universal lnb. Staan deze parameters goed?
Moderator ceesv Geplaatst: 27 april Moderator Geplaatst: 27 april Wanneer je een enkele lnb gebruikt zonder diseqc schakelaar staan die gegevens goed. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Racer009 Geplaatst: 27 april Auteur Geplaatst: 27 april 13 minuten geleden, ceesv zei: Wanneer je een enkele lnb gebruikt zonder diseqc schakelaar staan die gegevens goed. Dank je.
Racer009 Geplaatst: 28 april Auteur Geplaatst: 28 april Verder dan dit geraak ik niet, wat doe ik fout?
Moderator ceesv Geplaatst: 28 april Moderator Geplaatst: 28 april De satfinder is juist ingesteld, nu zal je de schotel moeten uitrichten op de juiste satelliet. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Racer009 Geplaatst: 28 april Auteur Geplaatst: 28 april Satfinder begon plots te piepen en dacht dat ik de 28.2 eindelijk had gevonden, maar verder dan dit raak ik niet. Ik geef het op, zal het onderschat hebben om zomaar even een schotel op te hangen 😔
Moderator ceesv Geplaatst: 28 april Moderator Geplaatst: 28 april Volgens je satmeter ontvang je nu wel een satelliet. Dus kijk eens op je ontvanger welke zenders er worden weergegeven. Dan weet je meteen of je op de juiste satelliet uitgericht hebt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
cookie monster Geplaatst: 28 april Geplaatst: 28 april 14 minuten geleden, Racer009 zei: Ik geef het op, zal het onderschat hebben om zomaar even een schotel op te hangen 😔 Ik heb het geluk dat ik een TV & ontvanger letterlijk naast de schotel kan zetten , da's natuurlijk wel handig 🙂 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
bellejt Geplaatst: 28 april Geplaatst: 28 april (aangepast) neem eens een andere transponder want die 10714 zit ook op de 19.2E bv 11225 28 april aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Racer009 Geplaatst: 28 april Auteur Geplaatst: 28 april 19 minuten geleden, ceesv zei: Volgens je satmeter ontvang je nu wel een satelliet. Dus kijk eens op je ontvanger welke zenders er worden weergegeven. Dan weet je meteen of je op de juiste satelliet uitgericht hebt. Ontvanger zit ingebouwd in tv, ik post nog een foto 10 minuten geleden, bellejt zei: neem eens een andere transponder want die 10714 zit ook op de 19.2E bv 11225 Ik ga eens kijken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen