Sprietje Geplaatst: 2 mei Geplaatst: 2 mei Het komend weekeinde wordt de F1 GP van Miami gereden op het Miami International Autodrome. Het circuit ligt rondom het American Football stadion van de lokale club de Miami Dolphins. Het circuit is 5,41 kilometer lang. De diverse onderdelen worden als volgt verreden: 1e vrije training vrijdag 18:30 - 19:30 uur Sprint shootout vrijdag 22:30 - 23:15 uur Sprintrace zaterdag 18:00 - 19:00 uur Kwalificatie zaterdag 22:00 - 23:00 uur Race zondag 22:00 - 23:59 uur De volgende onderdelen zijn te zien op Viaplay TV. 1e vrije training vr. 18:25 uur sprintrace za. 17:00 uur kwalificatie zo. 9:00 uur race ma. 8:00 uur F1 GP ma. 19:25 uur 1
minplus Geplaatst: 2 mei Geplaatst: 2 mei Dank voor de tijden. Even zoeken waar ik de race kan zien. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Zunigkyk Geplaatst: 2 mei Geplaatst: 2 mei Rijden ze daar tegen de klok in...? En wat moeten die schepen/jachten daar?
Sprietje Geplaatst: 2 mei Auteur Geplaatst: 2 mei 42 minuten geleden, Zunigkyk zei: Rijden ze daar tegen de klok in...? En wat moeten die schepen/jachten daar? Ze rijden tegen de klok in. Dat kun je zien aan de layout. En die schepen liggen er voor de show, dan kun je de race bekijken vanaf het dek. Tja, typisch Amerikaans, hoe meer show hoe liever.
Con Geplaatst: 2 mei Geplaatst: 2 mei Ben blij weer met jouw input!!! Dank. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Con Geplaatst: 3 mei Geplaatst: 3 mei (aangepast) Bocht 1 is een prachtige voor de start. Dat wordt enorm wringen... en waarschijnlijk uitvallers. 3 mei aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 3 mei Geplaatst: 3 mei 11 uren geleden, Con zei: Ben blij weer met jouw input!!! Dank. Ik ook. Ik was al aan de drank geslagen vanwege geen Sprietje verslaggeving. Liep al uit pure frustratie over de straten te zwalken. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sprietje Geplaatst: 3 mei Auteur Geplaatst: 3 mei 4 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Ik ook. Ik was al aan de drank geslagen vanwege geen Sprietje verslaggeving. Liep al uit pure frustratie over de straten te zwalken. Ik zal je een fles spiritus opsturen.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 3 mei Geplaatst: 3 mei In ruil voor die deken die ik beloofd had op te sturen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
D-box Geplaatst: 3 mei Geplaatst: 3 mei 20 uren geleden, minplus zei: Dank voor de tijden. Even zoeken waar ik de race kan zien. Turkmenistan Sport 52E/12302V/27500/DVBS2. Poker TV 52E/10805H/27500/DVBS. ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 3 mei Geplaatst: 3 mei https://www.2ix2.com/servus-tv "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Moderator ceesv Geplaatst: 3 mei Moderator Geplaatst: 3 mei De eerste Ferrari in de vrije training is er al mee gestopt. Red Flag! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
D-box Geplaatst: 3 mei Geplaatst: 3 mei Yep! Momenteel LIVE op Poker tv ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
D-box Geplaatst: 3 mei Geplaatst: 3 mei Max nu op 5de plaats ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
D-box Geplaatst: 3 mei Geplaatst: 3 mei Poker tv heeft SKY SPORTS doorgeprikt. ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen