Ga naar inhoud


Ziggo medewerkers hangen telefoon zo maar op


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

De buurvrouw links had geen internet meer en klopt bij me aan, of ik ook Ziggo heb en of ik ook "geen" internet heb?

Ik heb gewoon verbinding hoor, de andere buurman recht ook met Ziggo heeft gewoon verbinding!

 

Ze hadden mijn buurvrouw verteld dat er werkzaamheden in de buurt waren??? En dat er na vijf uur weer internet zou zijn.

 

Wat een liegen beest. Ik zoek op storingen of werkzaamheden bij Ziggo, helemaal niks.

Ik zeg tegen haar bel nog eens naar Ziggo.

Ze heeft nog geen hele zin gesproken knalt die trut van de helpdesk de hoorn op de haak, gesprek beëindigd.

 

Ik zeg nog tegen haar zullen we eens naar je modem kijken? Die is UIT, ik de stekkers verwisseld niks nada.

Dan zeg ik die losse voeding kan eerder stuk dan het modem, zullen we die eens wisselen.

 

Buurman heeft er nog een voeding 12 v 1,5 A over, stopt het in de router en stopcontact en ja hoor het modem boot weer.

 

Te zot voor woorden die helpdesk medewerkers. FOEI

 

 

 

Struggle for Pleasure, Stourley Cracklite, Version 2007

Wim Mertens

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Uiteindelijk is ze helemaal naar de Ziggo winkel in de stad gelopen en heeft daar haar beklag gedaan.

Met spoed (als compensatie voor die brutale helpdeskmedewerker) heeft ze een nieuwe router gisterenavond gekregen en die heb ik haar dan ook geïnstalleerd en geholpen met haar wachtwoorden aanpassen. Opgelost.

  • Like 2

Struggle for Pleasure, Stourley Cracklite, Version 2007

Wim Mertens

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is in één woord:

 

Asociaal 

 

Van Ziggo!

 

En netjes van je dat je het opgelost hebt.

 

Ik gebruik meestal de app van Ziggo, die zijn een stuk serieuzer, maar dan moet je wel geduld hebben op antwoord, al heb ik soms binnen no-time antwoord, het kan 24 uur duren als je pech hebt.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zoek steeds hun FB pagina en daar krijg je meestal snel reactie van een provider met excuses en compensatie.Reeds 2x gedaan en goed uitgespeeld maar dat is in belgie he

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...