RicardoBelli Geplaatst: 4 mei Geplaatst: 4 mei Hallo Forumleden is de eutelsat 9 ° oost nog interessant , om de big bi satschotel nog te veranderen qua opstelling. Ik heb nu de 0,8 ° west in de opstelling maar daar zit niks interessant s op vandaar de vraag. mvg Ricardo .
cookie monster Geplaatst: 4 mei Geplaatst: 4 mei Hoe groot is uw schotel ?? https://flysat.com/en/satellite/position/9-e Met minstens een 180cm een hoop Italiaanse FTA zenders en M6 Suisse , 6ter , W9 Suisse (kunnen met een kleine schotel) C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
RicardoBelli Geplaatst: 4 mei Auteur Geplaatst: 4 mei Dank u voor uw reactie. De antenne is de big bi visiosat .oke het franse pakket zit er dus nog, en de hongaren ook zie ik .mvg Ricardo
RicardoBelli Geplaatst: 4 mei Auteur Geplaatst: 4 mei Misschien lukt het o9k nog om 10 ° oost mee te pakken
cookie monster Geplaatst: 4 mei Geplaatst: 4 mei Veel meer interessante FTA zenders zijn er niet echt meer voor uw schotelopstelling !! 5 minuten geleden, RicardoBelli zei: Misschien lukt het o9k nog om 10 ° oost mee te pakken 10° Oost , enkel FTA feeds kunnen nog interessant zijn , maar .... welke diameter ?? C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
cookie monster Geplaatst: 4 mei Geplaatst: 4 mei 1 uur terug, RicardoBelli zei: 910 breed en 710 hoog Er gaan er welke enkele lukken , maar sommige zijn wel FTA , maar in MPEG 4:2:2 , en dan moet uw ontvanger dit aankunnen , of via de computer !! De feedjagers kunnen u hier wel meer over vertellen 🙂 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
RicardoBelli Geplaatst: 4 mei Auteur Geplaatst: 4 mei Oke bedankt voor uw inzet .ik ga er mee bezig zodra het weer beter word .nog een vraag .moet ik de kabel in de disecq switch ook nog weer terug zetten .? Omdat ik hiervoor 8 lnb s had en nu nog maar 4 ,en 4 kabels verwijdert heb uit de switch . Volgens mij moet het wel omdat ik toen de kabel voor de 9 ° oost verwijdert heb . Dan zou ik de kabel van de nu gepositioneerde lnb terug moetten plaatsen naar de 9° oost positie en ook de lnb .of heb ik dat fout ? Mvg Ricardo
Sprietje Geplaatst: 4 mei Geplaatst: 4 mei 5 uren geleden, RicardoBelli zei: Nu de instelling nog veranderen Hé, heb jij de oude calculator nog? Hoe kan dat?
RicardoBelli Geplaatst: 5 mei Auteur Geplaatst: 5 mei Hoy sprietje, de foto is een screenshot van een aantal jaren geleden. Die heb ik bewaard omdat ik toen al in de gedachte had ,dat misschien de calculator eens zou verdwijnen of niet meer ondersteunt zou worden. En zo is het ook gebeurt. Omdat ik de opstelling toen eens veranderd heb, dacht ik laat ik maar een paar screenshots maken . duidelijk zo ? Maar toch een vraag ,is deze foto nog te gebruiken om de lnb weer terug te zetten van 0,8 ° west naar 9 ° oost .mvg Ricardo.
Sprietje Geplaatst: 5 mei Geplaatst: 5 mei (aangepast) Ik begrijp je even niet. Om de lnb weer terug te zetten naar de 9 oost? Daar staat deze berekening toch op? Ik moet trouwens wel lachen dat je de coördinaten hebt weggelakt. Voor mij maakt het helemaal niets uit want uit de gegevens van de calculatie kan ik toch precies zien waar je schotel staat. Ik zal het je via een persoonlijk bericht toesturen. 5 mei aangepast door Sprietje
Drs. IJzerbout Geplaatst: 5 mei Geplaatst: 5 mei Dat jij daar tijd voor hebt. Ik heb echt wel betere dingen te doen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
RicardoBelli Geplaatst: 5 mei Auteur Geplaatst: 5 mei Goed gespioneerd, maar mijn vraag over de coaxkabel , of ik deze in de switch moet omzetten klopt dat ? En misschien dat ik de dipswitch op de switch ook nog moet omzetten. Mvg Ricardo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen