Frans B Geplaatst: 10 mei Geplaatst: 10 mei Beste Jan, ik zie heel veel berichten van je, over die antieke VUDUO. Dit model is echt aan recycling toe. Waarom je tijd niet beter aan een recentere decoder besteden? Ook gebruikt zijn er voor een paar tientjes genoeg te koop. System Administrator (niet van deze site)
Mojo Geplaatst: 10 mei Geplaatst: 10 mei 1 uur terug, Frans B zei: Beste Jan, ik zie heel veel berichten van je, Het eerste wat Jan doet is vragen hoe het moet. Zelf onderzoeken of google gebruiken zit er niet echt in bij hem. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 11 mei Geplaatst: 11 mei Het is een dubbele posting van een zelfde vraag. Die overigens al beantwoord was: met Yamp. Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Moderator ceesv Geplaatst: 11 mei Moderator Geplaatst: 11 mei Dubbel bericht gesloten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten