Heeres Geplaatst: 11 mei Geplaatst: 11 mei Wie weet waar ik nog prime focus lnb kan krijgen behalve dan uit China ik zoek eigenlijk Quattro uitvoering of quad dit is mijn feedhorn mag ook kompleet zijn Ps de schotel diameter is 120 cm
Sprietje Geplaatst: 11 mei Geplaatst: 11 mei Global Invacom lnb met losse feedhorn. Datenblatt Invacom C_120 LNBs.pdf
Mojo Geplaatst: 11 mei Geplaatst: 11 mei Of kijk hier eens: You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Frans B Geplaatst: 11 mei Geplaatst: 11 mei 6 uren geleden, Sprietje zei: Global Invacom lnb met losse feedhorn. Datenblatt Invacom C_120 LNBs.pdf 1.75 MB · 8 downloads Deze hadden 1 groot nadeel: spinnen enzo. Die kruipen erin, en hup, geen signaal! System Administrator (niet van deze site)
Frans B Geplaatst: 11 mei Geplaatst: 11 mei ik deed dat met een mika plaatje, die voor to3 transistoren gebruikt wordt. System Administrator (niet van deze site)
Big fellow Geplaatst: 11 mei Geplaatst: 11 mei Magnetron folie... Paar laagjes werkt ook.. “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Sprietje Geplaatst: 11 mei Geplaatst: 11 mei 8 minuten geleden, Big fellow zei: Magnetron folie... Paar laagjes werkt ook.. Lijkt me niet erg UV-bestendig. Bovendien kan er vocht tussen de laagjes komen wat demping geeft.
Heeres Geplaatst: 11 mei Auteur Geplaatst: 11 mei Ma wie heeft er voor mij nog adresje waar ik ze kan krijgen of betrouwbaar webshop
Moderator ceesv Geplaatst: 11 mei Moderator Geplaatst: 11 mei Denk aan onze huisregels, het noemen van verkoop adressen is niet toegestaan. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 11 mei Geplaatst: 11 mei Ik krijg de indruk dat de Invacom Quad en Quattro-lnb's bijna nergens meer te koop zijn. Dan kun je de Inverto-lnbs nog eens proberen of die te koop zijn. Dit zijn de twee types: https://inverto.tv/lnb/484/quattro-universal-pll-flange-lnb of deze https://inverto.tv/lnb/486/quad-universal-pll-flange-lnb
Drs. IJzerbout Geplaatst: 13 mei Geplaatst: 13 mei Op 11-5-2024 om 16:42, Sprietje zei: Gewoon een transparant plastic rondje er op plakken. Dat hoeft niet transparant te zijn. Meestal levert de leverancier van de feed er een kapje bij. Ik heb in mijn 1,20 meter schotel geen last van spinnen. En mocht er toch een spin inkruipen dan blaas je hem er zo uit. Welk merk schotel heb je? "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sprietje Geplaatst: 13 mei Geplaatst: 13 mei IJzerbout, neem jij lekker gekleurd plastic. Daar zitten metaaloxides in om de gewenste kleur te verkrijgen en zoals je weet houden metaaloxides signaal tegen.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 13 mei Geplaatst: 13 mei (aangepast) Vreemd dat de professionele schotel fabrikanten waar ik mee te maken heb, die alles meeleveren maar geen transparante kapjes. Nog nooit gezien. En ook op offset LNC’s zit er meestal een wit kapje op. Transparente kapjes moet ik nog tegenkomen. Maar Sprietje zal Sprietje niet zijn en gaat het tegendeel weer bewijzen. 13 mei aangepast door Drs. IJzerbout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen