Ga naar inhoud


intel core i5 12500 processor DDR 4 of DDR 5


simp

Aanbevolen berichten

Ik kan nog steeds win 11 draaien zonder schermproblemen. ze kennen mijn e-mail nog niet.

 

Het heeft een groot voordeel WIFI uit te kunnen schakelen. Heel handig om software te testen voor je het op je dagelijkse systeem toepast.

 

Ieder zijn meug

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Windows 11 (home) instaleren zonder internet gaat niet lukken (zonder wat aan te passen in je register)

 

Dus ik vermoed dat jij geen originele Windows hebt geïnstalleerd

 

Je bent zo bang van Wifi, maar iets instaleren waarvan je niet weet wat is dan geen probleem.

 

Waarom mag Microsoft je e-mail adres niet weten?

Je kan toch een adres aanmaken speciaal voor Microsoft als je toch bang bent.

Het is helemaal niet gekoppeld aan je naam of adres.

 

Verder kan het heel handig zijn dat er een adres is bekent bij Microsoft.

 

Ik ben onlangs eens aan het kijken geweest wie er kan inloggen op mijn PC.

er stond een onbekend iemand in de lijst met een Chinees IP adres.

Gelukkig is de inlogpoging niet gelukt.

Als je dan wat wil veranderen aan je account wordt er wel een bevestiging gestuurd naar je e-mail..

mvg

 

 

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Win 11 installeren van aangekochte cd werkt prima zonder internet. Enkel wegens een gebrek aan TPM kon ik van de gekochte cd niet installeren. Dan pas moet je in het register iets aanpassen.

 

Ik werk met verwisselbare schijven. Je mag win volgens de licentie op meerder hd's staan hebben (hoe kan je anders een back up maken).  Zolang je maar geen misbruik maakt.

 

Zolang ik geen nieuwe pc heb ga ik win 11 niet registreren, heb nu win 10. Wil eerst eens hun programma testen. Ik heb een outlook adres op de licentie van win10, de licentie van win 11 heb ik nog niet gebruikt. kwestie van 2 verschillende licentie te hebben wanneer je je mail gaat ophalen. Ik weet niet of het een voordeel heeft.

 

Groeten,

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows 11 kan je niet instaleren zonder internet.( tenzij met een truckje)

Je moet een Microsoft account hebben en enkel met de Pro versie lukt het nog zonder internet.

Verder wordt Windows gewoon geregistreerd zodra je het internet opgaat.

 

Dat je Windows op meerdere HD's kan instaleren zal wel lukken, zolang je ze maar gebruikt op hetzelfde moederbord.

De registratie is o,a gekoppeld aan je moederbord.

 

Mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, jeevanhoof zei:

Windows 11 kan je niet instaleren zonder internet.( tenzij met een truckje)

Gewoon de wifi uittrekken, dat is het truukje. Ik kan schermabeeldingen doorsturen.

1 uur geleden, jeevanhoof zei:

Je moet een Microsoft account hebben en enkel met de Pro versie lukt het nog zonder internet.

Verder wordt Windows gewoon geregistreerd zodra je het internet opgaat.

 

Dat je Windows op meerdere HD's kan instaleren zal wel lukken, zolang je ze maar gebruikt op hetzelfde moederbord.

De registratie is o,a gekoppeld aan je moederbord.

 

Mvg

Dat weet ik zeer GOED. U bent een Kenner. Ik gebruik windows enkel om naar natuurfilms te kijken.

 

Criminele actuele film kan U maar beter niet bekijken.

 

U wil niet weten wat ik ben tegengekomen.

 

Een jongenman met een oude vrouw enkel voor de bankrekening. ONZEDIG EN ONGEHOORD. Ik weet het, ik heb een abonement op alle kanalen genomen. Als ik U ooit een tegenkom weet ik wel wat te zeggen.

 

BAh

 

 

Groeten,

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, simp zei:

Gewoon de wifi uittrekken, dat is het truukje. Ik kan schermabeeldingen doorsturen.

Dat weet ik zeer GOED. U bent een Kenner. Ik gebruik windows enkel om naar natuurfilms te kijken.

 

Criminele actuele film kan U maar beter niet bekijken.

 

U wil niet weten wat ik ben tegengekomen.

 

Een jongenman met een oude vrouw enkel voor de bankrekening. ONZEDIG EN ONGEHOORD. Ik weet het, ik heb een abonement op alle kanalen genomen. Als ik U ooit een tegenkom weet ik wel wat te zeggen.

 

BAh

 

 

Groeten,

 

 

 

Macrium reflect is niet meer gratis, die van verleden jaar maakte alles gratis en dubbel.Eenkel via e-mail kon je een werkend exemplaar krijgen.

 

Wat een zege dat ik zo'n wekend exemplaar heb op een copy die zij hebben gemaakt

 

Jongeman,

 

Doe niet met Uw vrouw wat U met mij niet zou doen. GELD geven.

 

Groeten,

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...