Con Geplaatst: 12 mei Geplaatst: 12 mei Naar aanleiding van mijn verjaardag heb ik 6 mensen uitgenodigd om naar racesquare te gaan om een potje te simuleren. Helaas was op (min of meer korte termijn) alleen nog Spa beschikbaar. We zaten daar in een bubbel met nog 13 "coureurs". De vorige keer had ik hetzelfde koppel uitgenodigd om te gaan skarten in Duiven. Maar dat liep slecht af voor mij, ik werd de vangrail ingeduwd en had 2 maanden therapie nodig. Nu, met simulatie heb je daar geen last van. ik zat 5 keer in de muur, reed een keer (zonder dat ik het in de gaten had) tegen het verkeer in. Bij navraag bij een "hulpverlener wist ik dat pas... Maar goed, er was een vrije training, een quali voor de sprintrace, de sprintrace zelf en de slotrace. Ik kwam gesloopt uit mijn kuip maar had gelukkig geen blessures... Maar mensen, wat een enorme inspanning met zweet in mijn handen waarbij ik zeker niet de enige was. Alles voelde je, de crashes, de curve-stones en ga zo maar door. Ik zeg een hele leuke ervaring. Volgende keer weer iets anders verzinnen voor mijn verjaardag. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Moderator ceesv Geplaatst: 12 mei Moderator Geplaatst: 12 mei Con, van harte gefeliciteerd! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
cookie monster Geplaatst: 12 mei Geplaatst: 12 mei 21 minuten geleden, Con zei: mijn verjaardag Innige deelneming 😁🎂😉🍰 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
minplus Geplaatst: 12 mei Geplaatst: 12 mei Van harte, Con! En virtueel skarten is idd veel zinniger, al dan niet op je oude dag.🙂 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Big fellow Geplaatst: 12 mei Geplaatst: 12 mei 🎂 Van harte Con... 🙂 “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Tonskidutch Geplaatst: 13 mei Geplaatst: 13 mei proficiat @Con retrospectief 🦢 Coles Corner Richard Hawley
Moderator Matchless Geplaatst: 13 mei Moderator Geplaatst: 13 mei Hey Con, Van harte jong 😁 Dat we nog vele jaren van je bijdrages mogen genieten 👍😎👍 1 Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Con Geplaatst: 13 mei Auteur Geplaatst: 13 mei (aangepast) Ik kan het iedereen, die van racen houdt, aanbevelen. Maar donderdag weer voor het eggie, ik wacht nu al een beetje op @Sprietje ... 13 mei aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen