Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zenderwijzigingen

▪SBS9 is sinds half maart weer terug en vervangt Viaplay TV (kanaal 12).

▪De radiozender Alleen Klassiek vervangt ClassicNL (kanaal 716) per 1 april.

• Haha 1

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Geplaatst:

In Belgie betaal je voor een basispakket aan zenders zo'n 14 euro/maand maar wordt vaak aangeboden met internet inbegrepen en dan zit je meteen aan 60 euro per maand gemiddeld. CanalDigitaal vraagt al 26 euro voor een basis satelliet zenderpakket maar Tv Vlaanderen vraagt 10 euro minder per maand. Waar zit de logica?

IPTV / APP TV begint satelliet tv in te halen, vooral door beter gebruiksgemak en 2 richtingsverkeer.

SAT TV: sedert 1994

CanalDigitaal abonnee: vanaf 2019 (Belgie)

Geplaatst:

Als je TVV via de app neemt betaal je maar 10 Euro per maand.

In Nederland zitten wel wat meer zenders in het standaard pakket dan in Vlaanderen. 

Plus de thema zenders op TVV zijn ook nog eens met Nederlandse kanalen. 

Mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst:
1 uur geleden, DigisatBelgium zei:

IPTV / APP TV begint satelliet tv in te halen, vooral door beter gebruiksgemak en 2 richtingsverkeer.

Onbruikbaar voor mij.

Hardhorig.

Geen TT ondertiteling......

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:
2 uren geleden, DigisatBelgium zei:

In Belgie betaal je voor een basispakket aan zenders zo'n 14 euro/maand maar wordt vaak aangeboden met internet inbegrepen en dan zit je meteen aan 60 euro per maand gemiddeld. CanalDigitaal vraagt al 26 euro voor een basis satelliet zenderpakket maar Tv Vlaanderen vraagt 10 euro minder per maand. Waar zit de logica?

SAT TV: sedert 1994

CanalDigitaal abonnee: vanaf 2019 (Belgie)

Ik zie net op hun website dat het goedkoopste abonnement (Basic light) 17,90 per maand kost. 

Dat is nog een redelijke prijs, bij Canal Digitaal is het inderdaad een stuk duurder. Die hebben zich volledig uit de markt geprijsd. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Geplaatst: (aangepast)

@Tonskidutch

Zover ik begrijp, is dat internet-only. We hebben het hier over de abonnementen die je via de satellietontvanger kunt bekijken. 

https://www.tv-vlaanderen.be/tv-via-satelliet/abonnementen/basic-light/

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Geplaatst:
9 uren geleden, Tonskidutch zei:

Ik zag net dat aantal zenders, van TVV meer is ook niet nodig. Wat wel opvalt is dat Belgen niet meer koken 😁

Hoezo? Is Jeroen weg?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:
11 uren geleden, Noordzee zei:

@Tonskidutch

Zover ik begrijp, is dat internet-only. We hebben het hier over de abonnementen die je via de satellietontvanger kunt bekijken. 

https://www.tv-vlaanderen.be/tv-via-satelliet/abonnementen/basic-light/

waarvan een groot deel enkel via internet kan bekeken worden via hun app en dus niet via satelliet, dan betaal je veel geld voor enkel satelliet zenders voor wat ze daar in aanbieden, dan ben je beter af met light dat ook al duur is voor wat je krijgt aan zenders en de beeld kwaliteit dat ze aanbieden (SD voor groot aantal Vlaamse zenders).

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:
16 uren geleden, Mojo zei:

Hoezo? Is Jeroen weg?

als ik Njam kan kijken op Ziggo, een puur belgisch georienteerde zender en dat niet in het zenderpakket zit is dat wel vreemd "natuurlijk".

Blitzkrieg Bop

Ramones

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...