Sprietje Geplaatst: dinsdag om 16:30 Geplaatst: dinsdag om 16:30 Canal Digitaal meldt per e-mail dat per 13 mei 192TV verdwijnt van kanaal 54. Dus eerst al niet meer op de satelliet en straks ook niet meer via internet.
digitaal kijker Geplaatst: dinsdag om 17:02 Geplaatst: dinsdag om 17:02 en wat krijgen we in de plaats, weer een flut zender Museum tv Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
el renegade Geplaatst: dinsdag om 18:48 Geplaatst: dinsdag om 18:48 2 uren geleden, Sprietje zei: Canal Digitaal meldt per e-mail dat per 13 mei 192TV verdwijnt van kanaal 54. Dus eerst al niet meer op de satelliet en straks ook niet meer via internet. Ken mensen die speciaal omgeschakeld zijn van satelliet naar de app, die zullen balen. Ze hebben de zender de hele dag opstaan.
moonchild Geplaatst: dinsdag om 19:16 Geplaatst: dinsdag om 19:16 Museum TV lijkt mij de moeite waard. Ga zeker een kijken naar b.v. Night at Dorsay Op een Fatbike zit je lekker als je last van aambeien en/of vaginale schimmel hebt VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Noordzee Geplaatst: dinsdag om 19:32 Geplaatst: dinsdag om 19:32 42 minuten geleden, el renegade zei: Ken mensen die speciaal omgeschakeld zijn van satelliet naar de app, die zullen balen. Ze hebben de zender de hele dag opstaan. Bij KPN nog wel te zien via het pluspakket positie 113. 113 192 TV Een 24 uurs zender met muziek van de sixties tot de nineties voor de 40-plusser die van muziek houdt. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
sattv4iedereen Geplaatst: dinsdag om 20:28 Geplaatst: dinsdag om 20:28 Ik ga daardoor mijn abonnement bij cd stopzetten. Als ik ned tv willen zien, heb ik nog nl ziet waar ik lid van kan zijn. Ik heb compassie met de mensen die naar 192tv kijken, het zullen kwijt zijn. Via de officiële site 74€/jaar is teveel, en ze hebben nog geen app. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Tonskidutch Geplaatst: woensdag om 13:13 Geplaatst: woensdag om 13:13 nog nooit 192TV gezien, dus kan er geen mening over hebben Maar dat er dingen verdwijnen en andere dingen voor terug komen is al meer dan 20 jr gaande. I Wish I Didn't Miss You Angie Stone, Mahogany Soul
astro iris Geplaatst: woensdag om 14:41 Geplaatst: woensdag om 14:41 Ik kijk heel regelmatig naar 192TV, vooral de zaterdagnamiddag gebeurtenis met de Top 40, jammer dat die nu verdwijnt.
tv-fan Geplaatst: donderdag om 13:27 Geplaatst: donderdag om 13:27 Museum TV schijnt naar verluid in UHD te worden aangeboden. Wordt ook hoog tijd dat er meer UHD/4K zenders erbij komen. Benieuwd via de schotel of ook in het ITP pakket?
Schotelspeller Geplaatst: donderdag om 13:49 Geplaatst: donderdag om 13:49 21 minuten geleden, tv-fan zei: Museum TV schijnt naar verluid in UHD te worden aangeboden. Wordt ook hoog tijd dat er meer UHD/4K zenders erbij komen. Benieuwd via de schotel of ook in het ITP pakket? Denk via de canalx polska transponder op 13 oost! En alleen in de nieuwste codering
Frans B Geplaatst: donderdag om 14:56 Geplaatst: donderdag om 14:56 eerst al van de satelliet af, nu ook nog van de streaming af. gaat lekker zo. 192 was vroeger de oude AM zender van veronica, met heel eel luisteraars. Daarna 538. nu dus einde van alles. System Administrator (niet van deze site)
digitaal kijker Geplaatst: donderdag om 15:03 Geplaatst: donderdag om 15:03 5 minuten geleden, Frans B zei: eerst al van de satelliet af, nu ook nog van de streaming af. gaat lekker zo. 192 was vroeger de oude AM zender van veronica, met heel eel luisteraars. Daarna 538. nu dus einde van alles. 192tv kan je niet vergelijken met vroeger de radio van op zee. je kreeg enkel de muziek en wat sfeer, maar meer was het niet. spijtig dat deze verdwijnt maar vrees dat satelliet aanvoer voor zo kleine zenders te duur wordt. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Codx Geplaatst: donderdag om 16:15 Geplaatst: donderdag om 16:15 1 uur terug, digitaal kijker zei: 192tv kan je niet vergelijken met vroeger de radio van op zee. je kreeg enkel de muziek en wat sfeer, maar meer was het niet. spijtig dat deze verdwijnt maar vrees dat satelliet aanvoer voor zo kleine zenders te duur wordt. 192TV betaalde hier niet voor, het was CD/TVV die aan 192 TV betaalde vermoed ik zo en het niet meer voor over heeft. Sinds vorig jaar is deze zender al weg van de satelliet en nu online. Gezien de hoeveelheid zenders die nu bij CD en Online.nl verdwijnen denk ik dat het niet zo best gaat met de zaken. Dit is gewoon de zoveelste besparing. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
PLsat Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden 19 uren geleden, Schotelspeller zei: Denk via de canalx polska transponder op 13 oost! En alleen in de nieuwste codering Blijkbaar sinds vandaag al beschikbaar voor Telesat-abonnees op 13 Oost.
Mimisiku Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden Kan er ook naar kijken met mijn Tivusat kaart. Ook alleen maar herhaling op herhaling. Wél in UHD dat dan weer wel en uiteraard alleen Nagra. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen