Ga naar inhoud


Zenderwijzigingen


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, digitaal kijker zei:

 

ze zijn ondertussen al een tijdje in handen van de fransen (Canal+) ;) 

Dan zijn het maatregelen met de Franse slag

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een Zeeuwse CD dealer raad zijn klanten aan, met verschillende handleidingen,  om hun ontvangers up to date te houden. Indien dat zelf niet lukt , dan zijn ze steeds welkom in de zaak om dit dan te laten regelen. Hij raad ook aan om dit zeker te doen voordat de grote vakantieuittocht begint , dit om niet voor verrassingen te staan op hun vakantieverblijf.

2024-05-26 09.58.31 webmail.ux.proximus.be abf360c70245.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van meerdere kanten bericht gekregen dat transponder 11739V na de fec-verhoging van 2/3 naar 3/4 het zwakste is en bij sommige niet meer te ontvangen is. Het gaat dan om de zenders NPO2, SBS6, Star Cannel, Filmbox, Canal+ Action, ESPN, ESPN 4,  Fightbox, Disney Channel, CD Info & Nieuws, TV Vlaanderen Infokanaal, Travelxp, Mezzo, 192TV, ONS, NPO Politiek en Nieuws, Vixen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog steeds beeld op die freq. Wel op de Amiko, maar niet op m7sat801, maar dat zal wel aan de elco's liggen.

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Ik ben maar weer eens temeer blij dat er Sat4all is! Zat de afgelopen dagen te klooien met zenders die ik niet meer kon ontvangen en wilde bijna al nieuwe LNB's kopen.... Nu alles opnieuw ingescand en alles is weer ok!
Waardeloos dat Canal niet even een mailing uitdoet, waarbij ze dit meldt...

aangepast door Gorilla King
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schandalig is dat beleid van CD/TV Vlaanderen.

Een hele boel mensen zullen weer onnodige kosten gemaakt hebben omdat ze dachten dat hun installatie niet meer werkte.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja inderdaad ik dacht dat mijn fbc tuner defect was, dus nieuwe van 89 euro besteld , hadden ze zonder bericht de fec veranderd gelukkig dankzij dit forum wel weer beeld , gewoon opnieuw fastscan uitvoeren . ik zal ze bellen en vragen of ze de onkosten vergoeden , waardeloose bende. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ze moeten leren communiceren naar hun klanten maar ze hebben schijt aan kijkers die andere apparatuur gebruiken. 

 

Overigens Penthouse 1 en 2 en Vixen zitten nu dubbel op satelliet. Maar op de nieuwe frequentie heeft alleen penthouse 2 beeld via seca mode. Ook weer zoiets, of zet dan overal seca mode uit of laat het overal aan. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Sprietje zei:

Mooi dat ViaplayTV nu een HD-zender is geworden.

Nou heeeeeeeeerlijk. Kunnen we in HD naar Mediashop, Tommy Teleshoping, Hart van Nederland en de Flying Doctors kijken.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je vergeet de reclame tijdens de F1 Race!

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ceesv zei:

Je vergeet de reclame tijdens de F1 Race!

 

Die dan al lang gereden is.........

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...