Ga naar inhoud


Geen plaats voor entertainment voor vrt, voor bepaalde persoon politieke partij.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

Moeilijk, omdat politiek niet mag, en zal derhalve geen partij opnoemen.

Maar als zij het voor te zeggen hebben, zou er bij de vrt geen plaats meer zijn voor entertainment, zoals bvb fc de kampioenen, thuis blokken en andere.

De vrt zou zich nog meer moeten bezig zijn met cultuur en aanverwanten.

De vrt heeft het nu al moeilijk voor de kijker.

Wie zal nog afstemmen op vrt als er enkel culturele programma's zijn?

Merkwaardig sprak die niet over ketnet en ketnet junior.

Wat is U mening, moet thuis en alle entertainment verdwijnen van de vrt en gaan naar de commerciële zenders?

Begin niet over politiek, het mag niet, mijn bedoeling is te schrijven over de functie van de vrt.

Ik dank U.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geplaatst: (aangepast)
40 minuten geleden, sattv4iedereen zei:

Maar als zij het voor te zeggen hebben, zou er bij de vrt geen plaats meer zijn voor entertainment,

Dat komt door die rechtse rukkers die alle publieke zaken om zeep willen helpen. Is al jaaaaaren het plan in NL. Komt alleen niet veel van want als er een succesprogramma van de publieke naar de commerciële gaat kijkt er geen hond meer naar

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De VRT wordt betaald met belastinggeld. 

 

Ik heb toch liever dat mijn geld naar goeie amusementsprogramma gaat dan naar zogezegde cultuur en politiek.

 

Mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Mojo zei:

Dat komt door die rechtse rukkers die alle publieke zaken om zeep willen helpen. Is al jaaaaaren het plan in NL. Komt alleen niet veel van want als er een succesprogramma van de publieke naar de commerciële gaat kijkt er geen hond meer naar

Off topic 

Het programma man bijt hond was een knaller op de vrt. Deze is ermee gestopt en is naar een van de nu play zenders gegaan, dacht de toenmalige vt 4 of 5.

Lang heeft het programma niet meer meegegaan.  Het was 2X onderbroken door ijlenlange vervelende reclame .

Ik weet bvb dat bepaalde altijd vrt ziet wat dan ook, verhuist het programma's dan zijn ze die kijkers kwijt.

Hoeveel kijkers zou neighbours nog hebben, dan toen de beginjaren op de vrt?

Ik vind dat er entertainment moet blijven op de vrt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eigenlijke rol van de Publieke omroep is natuurlijk wel al een paar keren aan bod gekomen.

Gezien het feit dat de overheid bij ons tenminste "een plicht" heeft wegens de betaalde belastingcenten om een divers en multiculturele publieke omroep te stimuleren is iets wat in België gebeurde met de uitzending Man bijt Hond ondenkbaar.

ALHOEWEL!

Ons nieuw kabinet zou zo maar kletsprogramma's als max en op1 de voorkeur kunnen geven in plaats van cultuur programma's en die toenemende hoeveelheid ongeletterden en laag geletterden interesseert cultuur niet zo veel. En de NPO inkrimpen zal niet geweldig uitpakken, misschien wel de salarissen een beetje aanpassen aan normale mensen.

 

 

 

Zwarte Piste

Famke

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)
14 uren geleden, Mojo zei:

NPO in NL ook.

Toch raar dat het niet verplicht gratis op satelliet zit, zoals op FTA Digitenne.

Misschien is dat iets voor het aanstaande kabinet van het buitenleven om aandacht aan te besteden.

aangepast door Zunigkyk
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die fta satelliet uitzendingen zijn er al, en worden uitgezonden via de zender BVN.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar wel het beste van die drie zenders!

BVN, Beste van Nederland.

 

Bij BVN kijk je o.a. naar: NOS Journaal, Boer Zoekt Vrouw, Klem, Flikken Maastricht, Op1, NOS Studio Sport Eredivisie, Ik vertrek, Beste Zangers, De Slimste Mens, Podium Klassiek, BinnensteBuiten, Droomhuis Gezocht, NOS Studio Voetbal, Tussen Kunst en Kitsch, Wie is de Mol, Spoorloos, Buitenhof, Het Klokhuis,

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, ik had BVN zelfs op vodafone-kabeldeutschland in Dresden maar toen vond ik het al heel jammer dat de Belgen uit BVN gestapt waren.

De beslissing van den BELG aan de top van VRT is mij nooit helder geworden anders dan dat de makers van Man bijt Hond teveel vroeg voor z'n programma.

Zwarte Piste

Famke

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Was beleid!

 

De Vlaamse regering stapt per 1 juli 2021 uit BVN, de zender waarop wereldwijd Nederlandstalige programma's van de NPO en uit Vlaanderen te zien waren. De minister nam deze beslissing als onderdeel van een nieuwe digitale strategie van de VRT, de Vlaamse publieke omroep.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, ceesv zei:

Die fta satelliet uitzendingen zijn er al, en worden uitgezonden via de zender BVN.

BVN in geen publieke omroep

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
3 minuten geleden, Mojo zei:

BVN in geen publieke omroep

Daar denkt BVN anders over.

 

BVN (Beste Van NPO) is de publieke televisiezender voor Nederlanders in het buitenland.

BVN zendt geen anderstalige programma's of films uit, enkel Nederlandstalige producties van de Nederlandse publieke omroep.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, ceesv zei:

Was beleid!

 

De Vlaamse regering stapt per 1 juli 2021 uit BVN, de zender waarop wereldwijd Nederlandstalige programma's van de NPO en uit Vlaanderen te zien waren. De minister nam deze beslissing als onderdeel van een nieuwe digitale strategie van de VRT, de Vlaamse publieke omroep.

 

Maar Man bijt Hond was eerder dan juli 2021 al uit het programma aanbod verwijdert.

 

Geen nood, het ging @sattv4iedereen natuurlijk om het wisselen naar commercieel en dus een kostprijs voor entertainment / cultuur.

p.s. we hebben het over de Belgische Man bijt Hond

Zwarte Piste

Famke

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...