Ga naar inhoud


Te geef: TechniSat SkyStar S2 DVB-S/2 PCI kaart(en)


Adriaanvn

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Er zijn hier DRIE Skystar S2 DVB-S/2 PCI kaarten blijven liggen. Het gaat om kaarten met een ouderwetse PCI interface (dus geen PCI express). Compleet met low-profile bracket, afstandsbediening met een USB IR ontvanger. Er is Linux ondersteuning; Windows zal wel niet (meer) werken.

 

Eén is nog gesealed, de andere twee zijn gebruikt. Een beetje jammer om weg te gooien - wie wil ze gratis hebben (nou ja, tegen de verzendkosten)?

 

image.jpeg.562e8bd187ab57b4a2dc6d25b3637d80.jpeg

 

image.jpeg.914daba4cff11ff042fe300ef8d87372.jpeg

aangepast door Adriaanvn
Woord "om" vergeten
  • Like 1

Ben overgestapt naar TV kijken via internet. Tot een paar jaar geleden: Xtrend ET4300 ontvangers met OpenPLi en een Linux NFS server voor opnames; daarvoor: DVB-S/2 kaarten met opensasc-ng op MythTV (een Linux PVR); begonnen met Nokia MediaMaster 9500s en dBox2.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Oeps! Zie nu pas dat er een "2dehands" forum is. Hoe verplaats ik dit?

Ben overgestapt naar TV kijken via internet. Tot een paar jaar geleden: Xtrend ET4300 ontvangers met OpenPLi en een Linux NFS server voor opnames; daarvoor: DVB-S/2 kaarten met opensasc-ng op MythTV (een Linux PVR); begonnen met Nokia MediaMaster 9500s en dBox2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Onderwerp verplaatst naar 2e Hands!😉

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Dank je, Willem voor je reactie. Helaas heb ik ze weggegooid (omdat er kennelijk geen interesse was voor een PCI (géén PCI-express) kaart). Ik ben wel vergeten deze thread te sluiten danwel te verwijderen. Dat zal ik nu doen.

Ben overgestapt naar TV kijken via internet. Tot een paar jaar geleden: Xtrend ET4300 ontvangers met OpenPLi en een Linux NFS server voor opnames; daarvoor: DVB-S/2 kaarten met opensasc-ng op MythTV (een Linux PVR); begonnen met Nokia MediaMaster 9500s en dBox2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry - ik kan niet vinden hoe ik de titel verander (Ik zou "Te geef:" willen veranderen in "Niet meer beschikbaar:" (of zelfs: "Weggegooid). Maar goed dat lukt (me) niet. Voor alle duidelijkheid:

Kaarten zijn niet meer beschikbaar.

Ben overgestapt naar TV kijken via internet. Tot een paar jaar geleden: Xtrend ET4300 ontvangers met OpenPLi en een Linux NFS server voor opnames; daarvoor: DVB-S/2 kaarten met opensasc-ng op MythTV (een Linux PVR); begonnen met Nokia MediaMaster 9500s en dBox2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • ceesv sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...