Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Er zijn hier DRIE Skystar S2 DVB-S/2 PCI kaarten blijven liggen. Het gaat om kaarten met een ouderwetse PCI interface (dus geen PCI express). Compleet met low-profile bracket, afstandsbediening met een USB IR ontvanger. Er is Linux ondersteuning; Windows zal wel niet (meer) werken.

Eén is nog gesealed, de andere twee zijn gebruikt. Een beetje jammer om weg te gooien - wie wil ze gratis hebben (nou ja, tegen de verzendkosten)?

image.jpeg.562e8bd187ab57b4a2dc6d25b3637d80.jpeg

image.jpeg.914daba4cff11ff042fe300ef8d87372.jpeg

aangepast door Adriaanvn
Woord "om" vergeten
  • Like 1

Ben overgestapt naar TV kijken via internet. Tot een paar jaar geleden: Xtrend ET4300 ontvangers met OpenPLi en een Linux NFS server voor opnames; daarvoor: DVB-S/2 kaarten met opensasc-ng op MythTV (een Linux PVR); begonnen met Nokia MediaMaster 9500s en dBox2.

Geplaatst:

Oeps! Zie nu pas dat er een "2dehands" forum is. Hoe verplaats ik dit?

Ben overgestapt naar TV kijken via internet. Tot een paar jaar geleden: Xtrend ET4300 ontvangers met OpenPLi en een Linux NFS server voor opnames; daarvoor: DVB-S/2 kaarten met opensasc-ng op MythTV (een Linux PVR); begonnen met Nokia MediaMaster 9500s en dBox2.

• Moderator
Geplaatst:

Onderwerp verplaatst naar 2e Hands!😉

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Dank je, Willem voor je reactie. Helaas heb ik ze weggegooid (omdat er kennelijk geen interesse was voor een PCI (géén PCI-express) kaart). Ik ben wel vergeten deze thread te sluiten danwel te verwijderen. Dat zal ik nu doen.

Geplaatst:

Sorry - ik kan niet vinden hoe ik de titel verander (Ik zou "Te geef:" willen veranderen in "Niet meer beschikbaar:" (of zelfs: "Weggegooid). Maar goed dat lukt (me) niet. Voor alle duidelijkheid:

Kaarten zijn niet meer beschikbaar.

• ceesv sloot dit onderwerp
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.