simp Geplaatst: 20 mei Geplaatst: 20 mei Hallo, Ik kan het moeilijk omschrijven, anders kon ik het opzoeken. In kladblok, maar ook in chrome kan het kader plots wegfaden en het bureaublad kom tevoorschijn. Wat ik typ komt wel in de tekst. Om het kader terug te krijgen moeet ik effe met mijn muis bewegen. Het is al een dag of 2, ik heb misschien een update gehad, ik denk dat het daardoor komt. Ik heb ms edge verwijderd, geen vernadering. Firefox geinstalleerd, al enkele keren gereboot, virus scan gedaan, cookies gewist, geschiedenis gewist. Iemand een idee hoe het komt? Bedankt. 1
simp Geplaatst: 21 mei Auteur Geplaatst: 21 mei Ik heb het een klein beetje kunnen capturen. Op de foto kan je zien als een venster sluit (zonder dat ik dat zelf doe, de rand van de kader nog een tijdje blijft staan. Onderste foto, lijntje door win 10. Ik heb er zelfs een screenshot van kunnen nemen. Hets is zelfs abnormaal dat je een screenshot kan nemen. Op de andere foto zoe je een screenshot van hoe het normaal is als ik een venster sluit, niets te zien. Da's nog maar heel recent. Ik kan natuurlijk mijn backup terugzetten (jawel, ik heb die) van voor ik dit euvel heb. Maar soms wil je weten waarom iets is. Het gebeurd heel vaak als ik op een website een bericht intik. Groeten, 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen