cobra3276 Geplaatst: 22 mei Geplaatst: 22 mei Ik heb een : vuduo4k met 2 tuner modules(dvb-s2x fbc Dual tuner) schotel van 1 mtr bevestigd op Motek motorSg2100. SInds vanmorgen geeft duo 0 % bij signaalsterkte. Kabels gecontroleerd , groene lampje op motor brand. Signaalsterkte gemeten (met Xarius satmeter pro ultra) 85 % Beneden in woonkamer signaal gemeten op kabel bij duo 84 %. Kan het zijn dat mijn Duo kapot is of de beide Tuner modules ?? Graag enig advies bvd jo
Moderator ceesv Geplaatst: 22 mei Moderator Geplaatst: 22 mei De transponder gegevens zijn gewijzigd voor Canaldigitaal. De fec was 2/3 en is veranderd naar 3/4 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
cobra3276 Geplaatst: 22 mei Auteur Geplaatst: 22 mei cees, bedankt voor de snelle reactie. Echter heb ik dit probleem met 0 % ook bij de FTA op Astra 1(19.2 e)
Moderator ceesv Geplaatst: 22 mei Moderator Geplaatst: 22 mei Trial by error, verwissel de ontvangers eens van plaats, dan weet je of het de ontvanger is of de bekabeling. Is het de ontvanger zou je kunnen overwegen de zenderlijst opnieuw in te lezen of de ontvanger opnieuw te flashen. Het is toch geen onweerschade? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
cobra3276 Geplaatst: 22 mei Auteur Geplaatst: 22 mei nee geen onweer schade. tuners reeds gewisseld en zelfs enkel geprobeerd ipv de 2. resultaat blijft 0%. Ik vrees dat er is mis is ophet mainboard of de beide tuners keduuk. Duo is nu jaartje of 5 oud
cobra3276 Geplaatst: 22 mei Auteur Geplaatst: 22 mei Ik Denk dat ik morgen even naar * rijd naar * misschien dat zij hem kunnen testen of doormeten.ding is daar ook gekocht. anders word het nieuwe 4K se.
Mojo Geplaatst: 22 mei Geplaatst: 22 mei 2 uren geleden, cobra3276 zei: cees, bedankt voor de snelle reactie. Echter heb ik dit probleem met 0 % ook bij de FTA op Astra 1(19.2 e) En wat op 13 oost, 28 oost? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
cobra3276 Geplaatst: 22 mei Auteur Geplaatst: 22 mei niet geprobeerd, maar ik ben bang dat cees gelijk heeft dat ik de fec van 2/3 naar 3/4 moet gaan veranderen. Weet alleen even niet zo snel hoe en waar
Zorba Geplaatst: 23 mei Geplaatst: 23 mei Heb net hetzelfde voor ! geen ontvangst meer op 23.5 ° op alle drie mijn ontvangers Vuduo4kse ,x trend4000, dreambox 800se.alle andere satellieten geven beeld. Bij mijn tvvkaart Heb ik enkel de Waalse zenders die werken ,bij mijn cdkaart enkel rtl5 en 4 en auto en motorsport werken. Kan het aan de oscar liggen. Oscam Zorba VUDUO4kSE- VU Duo²- X-trend 4000
formulerfs Geplaatst: 23 mei Geplaatst: 23 mei had ik gisteren ook last van op 23.5 maar vandaag weer beeld op de formuler f1
Moderator ceesv Geplaatst: 23 mei Moderator Geplaatst: 23 mei 26 minuten geleden, Zorba zei: Heb net hetzelfde voor ! Ook hier zal je de transponders opnieuw moeten inlezen na de fec verandering van 2/3 naar 3/4 op je ontvanger voor de betreffende transponders. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator Oplossing ceesv Geplaatst: 23 mei Moderator Oplossing Geplaatst: 23 mei 8 uren geleden, cobra3276 zei: Weet alleen even niet zo snel hoe en waar Bij VTi gaat dat als volgt. Je kiest de betreffende zender /transponder die geen beeld meer geeft. Je kiest "menu" op je afstandsbediening Kies instellingen Kies zenders zoeken Kies handmatig zoeken Verander de FEC in 3/4 Druk op OK. Doe dit bij alle programmas die geen beeld geven 1 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Zorba Geplaatst: 23 mei Geplaatst: 23 mei Dank u Hans voor de nieuwe lijst alles werkt terug Zorba VUDUO4kSE- VU Duo²- X-trend 4000
cobra3276 Geplaatst: 23 mei Auteur Geplaatst: 23 mei cees bedankt, koste wat moeite maar is gelukt, het werkt weer. Top 1
poc Geplaatst: 23 mei Geplaatst: 23 mei Toppie Cees , het vrouwtje is weer tevreden 😉. VU+duo , 320 Gb extern ,wavefrontier T-90
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen