Ga naar inhoud


Opzeggen Canal Digitaal


Hansw

Aanbevolen berichten

Beste , ik kan niet zo snel vinden hoe je moet opzeggen kan dit alleen schriftelijk 

 

Nu wil ik overstappen met de Tv ontvangst  , ik heb internet van XS$ALL ( nu KPN )  maar nu lees ik dat KPN + veel problemen geeft 

Was  dit bij de opstart heeft iemand ervaring met KPN +

Ik wil kunnen opnemen en uitzending terugkijken 

 

Mvg Hans 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geplaatst: (aangepast)

Canal Digitaal opzeggen kan alleen telefonisch.

Opzegtermijn 1 maand. Heb je spullen in bruikleen gehad, dan kan de opzegtermijn 2 jaar zijn. Bruikleen apparatuur moet ingeleverd worden.

 

Opzeggen.png

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ingelogd op "mijn canaldigitaal".

Ik heb opgezegd per computer bij een helpdesk medewerker in een chat.

 

image.png

 

image.png

 

Je kan ook bellen.

 

image.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het indertijd ook telefonisch gedaan toen ze opeens de prijs van m'n abo verhoogden zonder het mij te melden. Na tig jaren afnemend CD .

Ging simpel en was een vriendelijk gesprek.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste , ik ben even benieuwd welke provider  diegene die heeft opgezegd nu in de plaats van Canal Digitaal neemt 

Is het nadeel van een streamingsdienst zoals Nl ziet niet dan je matige beeld kwaliteit hebt in vergelijking met een provider met een ontvangst box   zoals KPN  

 

Mvg Hans 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik Kpn Tv  +  bij mijn XS4all  ( KPN )  internet  abonnement afsluit moet ik volgens de helpdesk  medewerker van Xs4alll  15 euro per maand betalen  inbegrepen 200 uur opnemen  en terugkijken   . Ik betaal bij Canal Digitaal straks 30  euro 

P.s ik moet alleen nog even nakijken welke zenders ik dan ontvang 

Hans  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft alles van KPN qua internet en dan zou ik gaan voor de nieuwe KPN decoder.

Prima beeld - prima geluid (2019)

 

p.s. met 5€ extra heb je ook het Duits pakket erbij en dan kijk je eventueel ook naar RTL international - Sky Sport Formule 1

Zwarte Piste

Famke

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...