focus103 Geplaatst: 28 mei Geplaatst: 28 mei (aangepast) Is dit type wat je zoekt? zowel vhf als uhf Solight - UHF - HN18 − Buitenantenne DVB-T/DVB-T2/DAB 28 mei aangepast door focus103
John van Dreumel Geplaatst: 4 juni Geplaatst: 4 juni Op 29-5-2024 om 08:56, Hansen zei: Hete vroeger, hekantenne Ik meen stellig dat deze een raster genoemd werden. Kostte destijds vrijwel niets. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Hansen Geplaatst: 4 juni Geplaatst: 4 juni Klopt rasterantenne was het. Waren prima als er voldoende signaal was en geen andere zenders op de frequentieband aan de voorkant zaten . De achterkant was wel goed afgeschermd. ( met hekantenne bedoelde men toen de Yagi antennes met 2 schuine roosters er achter, dacht ik. )
Jürgen Geplaatst: 4 juni Geplaatst: 4 juni Heeeeel lang geleden, ik denk in de jaren 1970 - 1980, gebruikte ik deze rasterantenne om de Duitse TV kanalen ARD en ZDF in mijn woning, toen nog Hilversum, te ontvangen. Dit lukte bij redelijk weer best prima maar dan moest die wel met een hoge mast op het dak gemonteerd zijn. Was best een flinke klus want die mast moest met tuidraden worden bevestigd en daarvoor moest je soms levensgevaarlijke toeren uithalen. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
MrDish Geplaatst: 4 juni Auteur Geplaatst: 4 juni Dit is de gezocht of te koop afdeling. niet de discussieer afdeling. 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen