Ga naar inhoud


Viaplay TV opgewaardeerd naar HD


Aanbevolen berichten

M7 Group, lid van de CANAL+ groep, heeft verdere aanpassingen doorgevoerd in de satellietdistributie van programma’s. Het free-to-air  station EarthX is omgedraaid van HD- naar SD-resolutie. 

 

Na het downgraden van de resolutie van het EarthX-station was het mogelijk om de resolutie te upgraden naar HD voor een ander programma - Viaplay TV , dat nu geselecteerde sportinhoud van het betaalde streamingplatform Viaplay uitzendt

 

EarthX TV en Viaplay TV HD zenden uit via de 12,129 GHz, pol V, SR 29900, FEC 3/4, DVB-S2/8PSK

  • Like 1

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites


Welke provider zal EarthX tv in SD nog willen aanbieden aan hun klanten, ik zie die zender nog verdwijnen binnen enkele maanden doordat er geen enkele provider deze zender doorgeeft en het doorgeef luik dat M7 met deze zender doet geen succes heeft en het kosten zijn dat ze kunnen missen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, digitaal kijker zei:

Welke provider zal EarthX tv in SD nog willen aanbieden aan hun klanten, ik zie die zender nog verdwijnen binnen enkele maanden doordat er geen enkele provider deze zender doorgeeft en het doorgeef luik dat M7 met deze zender doet geen succes heeft en het kosten zijn dat ze kunnen missen.

wil je EarthX in HD bekijken dit kan nog steeds FTA via satelliet

 

Astra 2E/F/G -  28,2°Oost: 11386 V 29500 8/9 DVB-S2/QPSK 

 

  • Like 1
  • Bedankt 2

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Sprietje zei:

Mooi, nu kunnen we de F1 races voortaan in HD bekijken.

Met tig uur vertraging

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, de vrije fries zei:

wil je EarthX in HD bekijken dit kan nog steeds FTA via satelliet

 

Astra 2E/F/G -  28,2°Oost: 11386 V 29500 8/9 DVB-S2/QPSK 

 

Thanks!

👍

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Schotelspeller zei:

Is freelance 1 mans redactie waar zo ongeveer alles op moet draaien daar 😅 en dan moet die ene wel net beschikbaar zijn he.

Geloof ik niet hoor; volgens mij draait TotaalTV OP ZN MINST met 2 personen: Jarco en Jan-Hein.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-5-2024 om 19:47, Mojo zei:

Met tig uur vertraging

ja idd , tegen dan weet je al lang wie er gewonnen heeft

VU+ ultimo en ultimo 4K

Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar )

Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...